Foton Kinnekulle Ring 5/8 -05, www.jsfoto.com

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Tjenare

Här kommer några bilder från gårdagens körning. Kommer upp ca 200 st på hemsidan (www.jsfoto.com) under helgen förhoppningsvis. Sitter utan bredband men ska försöka komma in någonstans där det finns snarast. Här är iallafall ett smakprov på typ 12 st..

- Johan
 

Bifogat

  • IMG_2702.jpg
    IMG_2702.jpg
    74.8 KB · Visningar: 63
  • IMG_2709.jpg
    IMG_2709.jpg
    60 KB · Visningar: 71
  • IMG_2714.jpg
    IMG_2714.jpg
    76.4 KB · Visningar: 70
  • IMG_2715.jpg
    IMG_2715.jpg
    65.8 KB · Visningar: 77
  • IMG_2725.jpg
    IMG_2725.jpg
    75.2 KB · Visningar: 69
  • IMG_2832.jpg
    IMG_2832.jpg
    73 KB · Visningar: 79
Här är några till...
 

Bifogat

  • IMG_2871.jpg
    IMG_2871.jpg
    79.9 KB · Visningar: 75
  • IMG_2858.jpg
    IMG_2858.jpg
    74 KB · Visningar: 67
  • IMG_2839.jpg
    IMG_2839.jpg
    72 KB · Visningar: 59
  • IMG_2883.jpg
    IMG_2883.jpg
    76.7 KB · Visningar: 54
  • IMG_2888.jpg
    IMG_2888.jpg
    70.8 KB · Visningar: 67
  • IMG_2895.jpg
    IMG_2895.jpg
    75.2 KB · Visningar: 82
Jag var inte där med någon DV kamera, utan med en digital systemkamera. Godnatt....
 
jag har lite film på DV-kameran, ska bara få tid att få in den i datorn och lägga ut den ;)

//håkan
 
Beklagar att de inte är uppe än. Ni får ha översikt. Inget bredband åsså köpte jag en x11 igår som jag har rastat lite idag... Kommer snart. Lägger ut en blänkare här igen då!
 
mr_rockster skrev:
Beklagar att de inte är uppe än. Ni får ha översikt. Inget bredband åsså köpte jag en x11 igår som jag har rastat lite idag... Kommer snart. Lägger ut en blänkare här igen då!

Upp med tråden! (eller ner, vänster eller höger...)
 
mr_rockster skrev:
Beklagar att de inte är uppe än. Ni får ha översikt. Inget bredband åsså köpte jag en x11 igår som jag har rastat lite idag... Kommer snart. Lägger ut en blänkare här igen då!
Nej nu har du satt din sista postatis.. Upp med bilderna :mad:

(please :rolleyes: )
 
Vad åkte du på? Hitlersläde (KTM)?. Vad hade du för skinnställ? Kan leta lite i gömmorna om jag vet vad jag ska leta efter ;)

- Johan
 
Super-najsiga bilder :tummenupp , fast du missade mig.. Arrangören och viktigast av alla, va va va va, ska de va så??? va ä dä för sätt :va

Men det gör inget :)

/Nitrous
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top