Foton - Highland Supermoto Cup 22/6

• Thread starter Thread starter Anders Östberg
  • Start date Start date
Plåtniklas skrev:
2257746 Anders. Ska vi inte ut och åka lite idag? ;) Din WR står ju och ser ledsen ut nere i garaget.

Tack för omtanken om hojen! :)
Jag känner mer för att gå i skogen än att åka hoj den här årstiden, ska försöka komma igång med enduro/motionscross till hösten tänkte jag...

Guldbilder :tummenupp
1. Har du fixat dem i efterhand på nåt vis??

2. Har du fler bra i den här serien
JH5Q2201_800.jpg

Tänkte först sätta ner för att ta kurvan men du såg ut att stå så bra där med gigantobjektivet så jag höll i :)

Supermoto skrev:
2259633
Tänkte först sätta ner för att ta kurvan men du såg ut att stå så bra där med gigantobjektivet så jag höll i :)

Ser skumt ut på bilden, har du verkligen bara ett ben (skada?) eller är det bara bilden som är filppad?

Hoppas du inte tar illa upp :)

Slappa skrev:
2259729 Ser skumt ut på bilden, har du verkligen bara ett ben (skada?) eller är det bara bilden som är filppad?

Hoppas du inte tar illa upp :)

Det kan vara så att han har benet/knät på sadeln oxå...

<-- Aja baja! ;)

Jag skriver ett inlägg här men det gäller alla, inte bara din bild: Jag skulle uppskatta om ni frågar först... jag kan inte hindra att ni tar hem bilderna för att kika på dom på er egen dator, det är OK, men i princip gäller "se men inte röra", ingen användning utan mitt tillstånd och ingen publicering utan diskussion om ett pris. Jag lägger ut stora bilder utan skrymmande copyright för att jag tycker det är roligare att visa och se bilderna så, men dom är fortfarande mina och copyright-skyddade. Funkar inte det så tvingar ni fram en tråkigare hantering från min sida. Det är OK i det här fallet, du får gärna ha en liten bild som avatar men fråga först nästa gång. Nog om detta...

Supermoto skrev:
2259633 Guldbilder :tummenupp
1. Har du fixat dem i efterhand på nåt vis??
Jag pillar lite på alla bilder, men det är inget speciellt; beskärning, nivåer, färg, skärpa. I några fall har jag gjort lite mer (mest på panorerade bilder från sidan), roterat dom lite för att det ska bli lite fräckare och kanske tagit bort störande saker i bakgrunden och lagt dit gräs eller annat istället.

Supermoto skrev:
2. Har du fler bra i den här serien
De två jag lagt ut är de bästa, det finns några från början av wheelien (båda två) men då på lite mer avstånd och inte samma kvalitet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT