Foton från Sturup Raceway 29/4?

Swedebear

Speeding up
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
zx6-r '09
Nån som vet vem som plåtade på Sturup Raceway idag 29/4? Skulle gärna kolla in om man kom med. :tungan

Björn

Jag var där och fotade en del. Bilder kommer så småning om. Är några att gå igenom :tungan

Kommer lägga upp ett album från Sturup 29/4 på motard.se

Då det var ~1500 bilder så har jag lite jobb att göra. Men jag kommer uppdatera albumet efter hand vart efter bilderna är klara. stay tuned!

Efter feedback från förra gången blir det inga reg-bilder som publiceras, men finns att hämta vid intresse. All annan feedback är välkommen.

Visst var det bara 3 grupper? GUL/BLÅ/RÖD?

Last edited:
Vilka två tjejer var det som satt och fotade utgången på första kurvan vid curbsen? Tryckte ni av i rätt tid där vill jag tro att det finns en och annan guldklimp på minneskortet. :D

Vilka två tjejer var det som satt och fotade utgången på första kurvan vid curbsen? Tryckte ni av i rätt tid där vill jag tro att det finns en och annan guldklimp på minneskortet. :D

Det var jag haha. Jag flyttade bara längre och längre ner :D där blev några rätt så bra, men förvänta er inget :crash

Men nu får det komma upp lite bilder, sitter ju som på nålar och väntar!

Är intresserad att ser hur det blev med andras bilder .....

Då det var ~1500 bilder så har jag lite jobb att göra. Men jag kommer uppdatera albumet efter hand vart efter bilderna är klara. stay tuned!

Efter feedback från förra gången blir det inga reg-bilder som publiceras, men finns att hämta vid intresse. All annan feedback är välkommen.

Låter toppen:), men kan bara se ett foto när jag går in på länken. Har det blivit något fel på sidan? :confused:

Det tog lite tid, men nu finns några fler bilder. Enligt reglerna på sporthoj.com så får man inte länka till porr, så nu är alla kolfiber-huggers, titanblås, Öhlinare och dyl censurerat.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT