AndY
vurpa e ingen ursäkt
GSXR1100R skrev:Du då varför kör inte du Ferdinand.
för att just nu sitter jag hellre här o luktar på min nya HOJ
men vänta bara ska nog få fart på lillhojen me så ska jag komma in o rasta er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Du då varför kör inte du Ferdinand.
Dom har iallafall FILM i sin kamerareklam nisse skrev:men snälla kung brutto! du kör till o me fortare på stillbild än vad du gör på film.
o me den bild kvaliten som finns på den LÄNKEN, så ser jag hellre på goa bilder av MAX
![]()
![]()
![]()

Kung Otto skrev:Dom har iallafall FILM i sin kamera
och ja kör iallafall,sitter inte hemma och bara tittar![]()

Vurpkungen har talatreklam nisse skrev:för att just nu sitter jag hellre här o luktar på min nya HOJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
men vänta bara ska nog få fart på lillhojen me så ska jag komma in o rasta er![]()

GSXR1100R skrev:Vurpkungen har talat![]()

Nja, jag vet inte om jag har fotograferat så värst många gånger. Och om jag inte lagt ut dom här så blev dom inte bra... ljuset är så jävligt på Racehouse, tar jag 500 foton så blir 400 av dom för dåliga för att sparas. Men det blir väl fler tillfällen, kan hålla ett extra öga på dig nästa gång!Meli skrev:Max, har du fler bilder än dem? Jag har bara hittat bilder från 2 träningar men du har ju varit där ett antal gånger! hade varit kul att få se dom andra också!![]()
Max skrev:Nja, jag vet inte om jag har fotograferat så värst många gånger. Och om jag inte lagt ut dom här så blev dom inte bra... ljuset är så jävligt på Racehouse, tar jag 500 foton så blir 400 av dom för dåliga för att sparas. Men det blir väl fler tillfällen, kan hålla ett extra öga på dig nästa gång!

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |