Green
Dirty South
jo en katts mun kan osså bli bra.. hade vatt rätt skoj att se.. glöm inte lappen me namnet bara

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ah såg det nu, fan va turhan sa väl att det går bra med en katt med ?.... vad vill du se ?
Jag antar att du menar att hundar inte biter lika hårt som en katt då eller?ok jag tog katten iallfall...
etersom en katt måste vara svårare än en hund så anser jag bilden vara godkännd.
ok jag tog katten iallfall...
etersom en katt måste vara svårare än en hund så anser jag bilden vara godkännd.
Om du lyfter på tandköttet och exponerar tänderna på din hund utan att den ryggar eller vrider sig har du uppfostrat den väl. Han ser sig underlägsen vilket är rätt.Jag antar att du menar att hundar inte biter lika hårt som en katt då eller?![]()
Nej jag tog en extrakoll nu (ett till rivmärke på handen) alla är hela och fina, därimot är tandköttet svart som fan på sina ställen, vad kan det vara,Din katts tand ser ut att vara paj. Kollat upp?
ist vill jag se ett tändstift
Vad äre där för tändstift?Tändstift vare ja!
fråga på ett kattforum .... nån kan väl ta kort på ett tändstift så vi kan fortsätta ?![]()
duger denna ?
![]()
ist vill jag se ett tändstift
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |