FotoLeken

Annars kan man ju ta en stringtrosa & hävda att det VAR en kalsong innan den blev "trimmad" :D

edit: voff
Eftersom ingen äv dom så kallade "männen" här vågar erkänna att dom äger minst ett par väl använda jalingar så får jag vål visa upp mina då. :)

Jag vill se ett schackbräde uppställt för spel.

Bifogat

• IMG_6328 (Large).JPG
    IMG_6328 (Large).JPG
    72.8 KB · Visningar: 65
jag vill se blooood ;)

DSC02116.jpg

Eftersom ingen äv dom så kallade "männen" här vågar erkänna att dom äger minst ett par väl använda jalingar så får jag vål visa upp mina då. :)

Jag vill se ett schackbräde uppställt för spel.

Klart man har ett par kallingar där Itchy och Scratchy tittar ut, det har väl alla?

Så dags Å komma nu Å snacka.... !
Precis, det är ju lätt o vara tuff när man inte är ensam.

GuW var en sån där som hakade på alla tuffa gäng i skolan och slog på dom små grabbarna bara för att vara tuff.

Skaffa dig en egen åsikt, pajas.

:hihi

GuW var en sån där som hakade på alla tuffa gäng i skolan och slog på dom små grabbarna bara för att vara tuff.

Jag gillar guw men jag måste garva endå!

:hihi :lol :D :skrattaåt

Jaha, var du den där fräknige killen med tandställning som gick på min skola, länge sedan sist :tummenupp

EDIT Jag var nog rätt snäll i den åldern ändå

Jaha, var du den där fräknige killen med tandställning som gick på min skola, länge sedan sist :tummenupp

EDIT Jag var nog rätt snäll i den åldern ändå
Nä, jag var han som inte syntes, som i My name is Earl när han ska vara osynlig i fängelset.

Jag var till o med på klassfesten sist, men ingen såg mig... :hihi

Inte mkt blod men det e blod.... Jag vill se ett ärr, minst 5 cm brett elle långt...

Bifogat

• Blod.JPG
    Blod.JPG
    14.8 KB · Visningar: 68
fast det hade ju vart bättre om man såg såret så man vet att det verkligen är BLOD ;) men men .... vad vill du se för nått ?

eller är det fortfarande ett ärr som gäller ? =)

Last edited:
fast det hade ju vart bättre om man såg såret så man vet att det verkligen är BLOD ;) men men .... vad vill du se för nått ?

eller är det fortfarande ett ärr som gäller ? =)

Hmm :va Du verkar vara en sjuk liten krabat! :wierdo

Som sagt, Jag vill sen en Morot tilltäljd så den ser ut som en morakniv!

Edit: Om du vill ha bevis (Eftersom jag visste att folk skulle jiddra) så tog jag kort på nålen och den spritade bommulstussen!

Last edited:
Är väl ingen jävla kanin eller, här äter vi bara kött.

fan va svårt det var. men jag försöke iallfall..

Jag vill se en katt som är påväg att fånga något. En ÄKTA katt

Bifogat

• Kamp morot.JPG
    Kamp morot.JPG
    39.2 KB · Visningar: 65
*/ ?>
Back