Fotografer vid slingerbulten

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
Det var någon/några som stod och fotade hojar som kom dundrandes på bulten i lördags. Jag undrar vem det är och vill gärna fråga om han fick med mig på bild. Jag vet inte klockan exakt men tror det var vid kl 18 ungefär.

Kul med folk som tar sig tid att fota oss hojar där :tummenupp
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Det brukar stå folk där, ofta halvinternt då folk har med sig kompisar etc som plåtar. OM det nu var någon av de som brukar lägga upp bilderna t.ex. här så tar det nog några dar innan de är klara. Det ska klippas och fotto-choppas och gud vet vad ina bilderna är "klara"!

Förhoppningsvis får du dina idolbilder tids nog! Var stod dem/han/hon? Gick det fort?
 

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Man skulle rigga upp en bättre kamerautrustning vid lämpligt ställe längs Bulten och sedan erbjuda MC-förarna att köpa bilder på sig själva enligt samma koncept som nöjesparker brukar ha vid vissa av sina attraktioner.

Om man dessutom kombinerar det med tidtagarutrustningen så att en tidsangivelse kommer med på kortet är ju succén given!

:)
 

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Man skulle rigga upp en bättre kamerautrustning vid lämpligt ställe längs Bulten och sedan erbjuda MC-förarna att köpa bilder på sig själva enligt samma koncept som nöjesparker brukar ha vid vissa av sina attraktioner.

Om man dessutom kombinerar det med tidtagarutrustningen så att en tidsangivelse kommer med på kortet är ju succén given!

:)

:D :D :D

Ironi när den är som bäst!

Mvh!
// Niklas
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Man skulle rigga upp en bättre kamerautrustning vid lämpligt ställe längs Bulten och sedan erbjuda MC-förarna att köpa bilder på sig själva enligt samma koncept som nöjesparker brukar ha vid vissa av sina attraktioner.

Om man dessutom kombinerar det med tidtagarutrustningen så att en tidsangivelse kommer med på kortet är ju succén given!

:)


Då måste jag byta till mörkt visir, annars skulle ju alla andra se hur livrädd jag va!
 

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
Det brukar stå folk där, ofta halvinternt då folk har med sig kompisar etc som plåtar. OM det nu var någon av de som brukar lägga upp bilderna t.ex. här så tar det nog några dar innan de är klara. Det ska klippas och fotto-choppas och gud vet vad ina bilderna är "klara"!

Förhoppningsvis får du dina idolbilder tids nog! Var stod dem/han/hon? Gick det fort?

Ok. Tror det var två hanar. De stod i början av bulten, inte helt i början men det tog inte lång tid att komma till dem. Det var efter ett krön vid en lång utdragen högerkurva (skogen tog paus och det blev ängar på båda sidorna just i kurvan)

Om det gick så fort, nja 130 kanske ... håller fortfarande på att lära mig hojen sen var det premiärturen på bulten för i år
 

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
:D :D :D

Ironi när den är som bäst!

Mvh!
// Niklas

Ironi? Affärside!

Bara införskaffa 1st tidtagarutrustning, digitalkamera, något bra mobilabbonemang med bra internetuppkoppling, ett par laptops, en fotoskrivare. Dra en repa, köp fotot vid fiket... Dagens bästa nerlägg kommer upp på youtube varje torsdag...
 

busz

Killen med oljetryck!
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Trosa
Hoj
StreetTriple R -10
Det var någon/några som stod och fotade hojar som kom dundrandes på bulten i lördags. Jag undrar vem det är och vill gärna fråga om han fick med mig på bild. Jag vet inte klockan exakt men tror det var vid kl 18 ungefär.

Kul med folk som tar sig tid att fota oss hojar där :tummenupp


Du var väl inte en av dom som "dundrade" på bulten så de tog inte kort på dig :D
 

Vägspärr

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2004
Ort
Sthlm, Sköndal... kartong...
Hoj
KTM -04
Hur ser det ut att bli med väder på Söndag? Blir det någon åkning på bulten, isåfall kommer jag att stå i en av kurvorna och fota, mina tidigare inlägg i den här tråden försvann ju tidigare... :(
Lägger till en exempelbild från i Söndags på bulten, återigen.

normal_knee.jpg






:tummenupp Håller tummen för mycket hojar och bra väder!
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Är det sjysst väder är det alltid hojjar där, så nog lär det bli åkning :) Kanske t.o.m kan lyckas fastna på nåt kort med min gröna skylt :va :D
 

KOMA

War inside my head
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Göteborg Kärra
Hoj
CB1000RA
Vägverket sätter upp fina kameror.Tyvärr kan man inte köpa dessa kort.
Hört att de blir riktigt bra kort vissa av dom.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top