Fotograf Mikael Olofsson fångar dagens bild!

sajk skrev:


ahh skillnad o "stoppa" med en duke o en sportis iaf.
kommer upp ganska högt ibland på min motard men på cbr så kommer jag typ upp max en halvmeter. känns som de e mer o förstöra på sportisen :hihi
 
Rigge skrev:
Ser att han vid bilen torr-tränar på samma grej.

HAhaHhA! Du e för djävla skön Rigge! Har alltid så klockrena kommentarer om allting.

Du såg iaf ut att landa på fötterna Matti!

Låna en gathoj nu så smiskar vi lite bult. Du behöver ett break från stuntandet.
 
Din dåre! Tur att du&moppen klarade sig bra. Synd på instrumentet, det såg väldans dyrt ut!
 
DrDynamo skrev:
Släpp inte taget så kan det kanske bli en riktig kullerbytta. Det nya tricket. Eller så fick att göra en 12:a en ny innebörd. :näsblod

Det är ju en ten o clock...
 
Matti skrev:
Enda som paja på hojen var instrumenteringen och slitplattan till railen då den var så tunn och sliten så den böjdes längst ut i kanten. Framskärmen fick en ytterst liten lackskada längst fram men förutom det vart det inte en skråma på hojen! Jag själv fick inte ens ett blåmärke. Förstår inte riktigt hur det kunde bli så lite skador på både mig och hojen!
Tur i oturen med andra ord! :)
Det är väl inte meningen att hojjen ska upp i rumpan heller ..... hehe
Skönt och höra att du inte slog dig :tummenupp
Första vurpan på länge va?
 
hummmmm, kan man köra där ifrån så är det ingen vurpa, kanske på sin höjd en repa :tummenupp
 
Kraschar man aldrig kör man inte tillräckligt hårt! ;)

Tur att du klarade dig undan med blotta förskräckelsen.


/R
 
Snacka om att "fånga ögonblicket" :hihi

Tur att det gick bra för dig, men jag kunde inte hålla tillbaka ett skratt när jag såg kortet...erkänn...det ser ju ganska kul ut :)
 
Rigge skrev:
Ser att han vid bilen torr-tränar på samma grej.


Ha ha ha ja det gör fast jag har inte kommit lika långt som matti gjort. han ska alltid vara värst.
 
Om han skitit i att fota hade han kunna sprungit fram och tagit emot hojen... :hihi :hihi

Tur att det gick bra Matti!
Syns i veckan!
/fredde
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top