Fotograf däckad

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
SH fotografen "Conseal" var ute o luftade Hyndan i regnet på Tuvis idag.
I hans idoga försök att sätta varvrekord, så var det bara en tidsfråga innan det kokta fläsket var stekt. Abbe får väl själv kommentera hur mör han är nu efteråt. Kommer fullformat i nåt Tuvis album senare :tummenupp
 

Bifogat

  • Conseal.jpg
    Conseal.jpg
    168.1 KB · Visningar: 1,019
Aj då, ja han lär ju blivit lite yr i kåpan, han rullade väl sisådär 4, 5 varv.
Hopppas det gick bra, han gick ju därifrån så det va nog inget allvarligt iaf
 
Det gick nog bra, lita skrubbsår för självförtroendet kanske. Det var väl en
4-5 nedläggningar i regnet idag. Riktigt tråkväder.
 
jag håller verkligen med, hoppas att ingen gjorde sig illa (annat än bucklan i självförtroendet)
Tyvärr är det lömskt som fan när det börjar regna.

/Spiff
 
ajajaj......
Verkar som man gjorde rätt som åkte hem när det började regna....
Hoppas det gick bra med "Conseal"
 
Det suger att surfa med mobilen men personalen här på akuten är trevlig.
Det verkar som jag är hel även på insidan men det är inte särskilt skönt..

brorsans bilder kommer lite senare än planerat bara.
 
Det suger att surfa med mobilen men personalen här på akuten är trevlig.
Det verkar som jag är hel även på insidan men det är inte särskilt skönt..

brorsans bilder kommer lite senare än planerat bara.

Du krya på dig.. och som jag nämde tidigare.. Kul får man ha när man drar sig ur i tid. :yoparty
 
Det suger att surfa med mobilen men personalen här på akuten är trevlig.
Det verkar som jag är hel även på insidan men det är inte särskilt skönt..

brorsans bilder kommer lite senare än planerat bara.

Skönt att höra att inget skramlar inuti, :)
humöret verkar det inte vara fel på ....

Du får ta bilder sen på dina rediga blåmärken :tungan

Gick det bra köra hem ...blev det crossväxling eller ettans växel hela vägen?


//Heli
 
Då är det 2-1 till brorsan väl, han leder juh ändå
Man skulle ha stannat kvar.

Alla frågar hur det gick med dig, men hur gick det med hojen ?

Påt igen nästa lördag på Tuvis

>>Eric
 
Skönt att höra att allt verkar sitta kvar där det ska!
Krya på dig.

/Spiff
 
Allt satt där det skulle .. (har kommit hem nu) så tack för omtanken .. blev nästan kvarhållen för observation men fick lova att inte vara ensam (som om det skulle gå när maninte kan dra sig ur i tid .. eller hur var det Esso ;) ).

Hemresan var lite annorlunda men lite crossväxlande och tur med trafikljusen så gick det fint .. fast den låter väldigt konstigt nuförtiden :rolleyes:

Nu ska jag ta mina roliga piller .. käka lite mat så kanske jag orkar få ihop filem och några bilder under kvällen .. (filmade ju faktiskt från hojen när jag krascha) ... :tummenupp

BTW!
Alla bilder från min lilla vurpa mottages gärna i fullformat (särskilt om någon plåtade färden mellan sadeln och marken ;) )
 
Last edited:
Krya på dig fotografbroder, skönt att höra att du är OK.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top