Starstriker
Som man googlar får man svar
Bus-Bo skrev:2533031Jag vill också jobba där, verkar ju vara skitball.
Det är ett jävla drag här. Sitter precis och väntar på att kaffet ska bli klart....
Upp med lite bilder nu hörrni!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bus-Bo skrev:2533031Jag vill också jobba där, verkar ju vara skitball.
Funderat på att skaffa ett jobb?AndreasNo skrev:2531997Fick en såndär störande idé som ni kommer förbanna er över.
AndreasNo skrev:2532949Det ligger ett till mjölkpaket där nu![]()
Sämre genuppsättningar och fel hormonnivåer, samt ett och annat kromosompar som spökar tror jag. Gör upp ett system där guben får öl och tv-tid i förhållande till möngden hushållsarbete han gör så ska du se att det ordnar sigAlx skrev:2533190Ja se karlar! Varför är det så jobbigt att diska en eller två tallrikar om dan att man sparar tills det inte finns några rena alls kvar?Vad är det jag har missat? Min gör precis som du, fast utan mjölkpaketen alltså!
Bus-Bo skrev:2533209Sämre genuppsättningar och fel hormonnivåer, samt ett och annat kromosompar som spökar tror jag. Gör upp ett system där guben får öl och tv-tid i förhållande till möngden hushållsarbete han gör så ska du se att det ordnar sig![]()
mb skrev:2533140Funderat på att skaffa ett jobb?
Starstriker skrev:2533021Kul ide!
Alla har väl en kameramobil nuförtiden? Bara att plåta järnet!
Här är utsikten från mitt skrivbord just nu:
Alx skrev:2533190Ja se karlar! Varför är det så jobbigt att diska en eller två tallrikar om dan att man sparar tills det inte finns några rena alls kvar?Vad är det jag har missat? Min gör precis som du, fast utan mjölkpaketen alltså!
Rash skrev:2533399Gör exakt likadant jag med faktiskt.. Jag som brukar vara pedant annars![]()
Har allvarligt inte diskat på över tre veckor. Inte dammsugit på kanske 5-6 och inte tvättat på 3v.. Behöver bara tvätta var 1.5vecka och senaste gångerna har jag tagit med skiten till morsan![]()
![]()
Jag har ju alltid fullt upp med.... Vad heter det.... Ehhh....![]()
Fan då.. Riktigt kasst faktiskt.
Dessutom har jag inte så mycket möbler och har fortfarande kvar tv- och datorlådan (båda är rätt så stora) sedan 10 månader![]()
I datorlådan har jag iallafall börjat slänga ner mjölkpaket, pizzakartonger och all annan möjlig kartong.. När den är full så är det bara att bära ner skiten![]()
![]()
Pengarna går ju till hobbyn istället.. En vacker dag s
ka jag också växa upp..
Bikerbitch skrev:2554776Lyfter tråden lite, måste ju finns fler som vill skicka in bilder, detta var ju skoj!
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |