Snabbe_jag
Kalla på Åsa!!!
Varför kan jag aldrig skärpa mig när det finns en kamera i närheten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va i h-e Vadå gluffso, gratis lyxbuffe till media är ju standard, jag åt som en kändis bara kan, roffade åt mig allt.. taktisk spya varje timme gjorde att jag vann kalorijakten, jäla skitkamera du har eller va du full igen Apisabstruse skrev:Gluffso-Micke & Macho-Tanten.
GSXR1100R skrev:Va i h-e Vadå gluffso, gratis lyxbuffe till media är ju standard, jag åt som en kändis bara kan, roffade åt mig allt.. taktisk spya varje timme gjorde att jag vann kalorijakten, jäla skitkamera du har eller va du full igen Apis![]()
Goodstuff skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
You nasty bastard!![]()
Det var ju riktigt kul sagt!
och slår upp styrlåset på Lilltösen...Marals76 skrev:När är nästa körning på Kinnekulle?? Hade varit kul att åka o kika
När ska dom arrangera en Gay bandag, tänk er 100 killar i läder, YMCA spelar i bak-grunden och på toaletterna står det big pack med Dove, Marc Levengod och Jonas Gardell som förhudsåkare...Åsa skrev:Fredagen den 18/7 arrangerar BikeEvents en tjejbandag där![]()
GSXR1100R skrev:När ska dom arrangera en Gay bandag, tänk er 100 killar i läder, YMCA spelar i bak-grunden och på toaletterna står det big pack med Dove, Marc Levengod och Jonas Gardell som förhudsåkare...
Åsa skrev:Fredagen den 18/7 arrangerar BikeEvents en tjejbandag där![]()
Marals76 skrev:Så då skulle det vara jag o 100 tjejer då![]()
Hade varit kul att se apstrutsen köra lite samt några andra ifrån forumet.
Åsa skrev:Jag är både tjej och här på forumet - vad är det för fel på det då
![]()
![]()
Har på känn att han enbart är stor i truten o kör som en fjolla! Marals76 skrev:Inget allsDock hade det varit kul att se glappkäften Micke köra
Har på känn att han enbart är stor i truten o kör som en fjolla!
![]()

Marals76 skrev:Inget allsDock hade det varit kul att se glappkäften Micke köra
Har på känn att han enbart är stor i truten o kör som en fjolla!
![]()
Snabbe_jag skrev:ROTFLMAO

Goodstuff skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
You nasty bastard!![]()
Det var ju riktigt kul sagt!
Marals76 skrev:Kan tyvär inte skånska kan du översätta det till engelska är du snäll![]()
Åsa skrev:Ibland får han till det lillpojken![]()
Kul bilder apis, med bra comments![]()
Bilden från spaning av gridden på Kinnekulle står Packalenoch slår upp styrlåset på Lilltösen...
Marals76 skrev:Hade varit kul att se apstrutsen köra lite samt några andra ifrån forumet.
abstruse skrev:Har du sett en stillbild på mig från banan har du sett mig köra i ungefärligt tempo. Snabbare går det inte.
. Man kan väl säga att dom ytterligheter på vars en kant 
abstruse skrev:Jag har tre bilder till på när diverse löst folk försöker starta din hoj medelst Huvudnyckeln [tm]...![]()
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |