Foto på Fulkawan från B-räjset???

Här är några bilder, inte bästa skärpan dock pga långt tele :D

Bifogat

• Fulkawa_1.jpg
    Fulkawa_1.jpg
    118.3 KB · Visningar: 200
  • Fulkawa_2.jpg
    Fulkawa_2.jpg
    98.3 KB · Visningar: 177
  • Fulkawa_3.jpg
    Fulkawa_3.jpg
    113 KB · Visningar: 198
Last edited:
Haklid skrev:
Här är några bilder, inte bästa skärpan dock pga långt tele :D

Fan på sista bliden syns det verkligen hur myckt tryck det är i Kawan, Micke ska vara glad att jag släppte förbi han :)

Trevliga bilder, trodde först att det bara var en dröm att jag soppat till Kobbes självförtoende

björn

En liten fråga bara - är det där den sunkiga gamla kawan som Palte körde 2003 när jag och han tog licens och som han sen hade några tävlingar? Med flames runt sifferbottnarna?

Don Quixote skrev:
En liten fråga bara - är det där den sunkiga gamla kawan som Palte körde 2003 när jag och han tog licens och som han sen hade några tävlingar? Med flames runt sifferbottnarna?

Vet inte om det var den men det var flames på den. Dock körde jag så fort att dom lossnade :yoparty Vidare är det nog dags att du lär dig skillnaden på sunkig och KULT :tungan

björn

Don Quixote skrev:

Visst är det samma fulkawa, still going strong :yoparty

Kobbe skrev:
Visst är det samma fulkawa, still going strong :yoparty

Ofattbart att den fortfarande är vid liv. Det är kvalitet det! :) Den har verkligen riktigt ordentligt med effekt. Hur mycket ligger den på idag? Har för mig Palte gav 18 eller 20.000...

Don Quixote skrev:
Ofattbart att den fortfarande är vid liv. Det är kvalitet det! :) Den har verkligen riktigt ordentligt med effekt. Hur mycket ligger den på idag? Har för mig Palte gav 18 eller 20.000...

18.000!!!! Jag gav ju 19 för den :mad:
Men nu är den till salu för 17.000 eller bud. Är du sugen?

Don Quixote skrev:
Va då fulkawa :va Om det är någon som äger en fulkawa så e de väl ändå team Ninja-Demons of Dirt :yoparty

Last edited:
Don Quixote skrev:

Finns bara en äkta fulkawa och detta är den! Fast jag hade inte flames det var kobbe.

Helt otroligt att den fortfarande lever.

Kobbe skrev:
18.000!!!! Jag gav ju 19 för den :mad:
Men nu är den till salu för 17.000 eller bud. Är du sugen?

Hehe är man affärsman så är man :tungan

15000Nkr gav jag.

I ärligfhetens namn så är ju inte det där den "ultimata" fulkawan, för det måste ju ändå vara han som släpade runt en gammal zzr600 för några år sedan, den där är i modern i jämförelse ;)

oFFkeFF skrev:
I ärligfhetens namn så är ju inte det där den "ultimata" fulkawan, för det måste ju ändå vara han som släpade runt en gammal zzr600 för några år sedan, den där är i modern i jämförelse ;)

Ja han ja... Vill minnas att Chrille la upp nån bild på honom från Gälleråsen på den gröna ZZRen och jag hade inte en aning om vad det var för hoj. Tror inte jag sett en ZZR med rejskåpor varken före eller efter...

Fastnade visst...

LUTHOR skrev:
Här kommer en bild.

Nämen se! Snacka om att skymtas på en usel bild. Man anar en blåflagga vid postering 10 minsann... Och den höll jag i! :)

Måste passa på att berömma denna "pespottade" fulkawwa lite. Det hördes onekligen på den att motorn var bland de kryare i heatet. Inte en miss i tändningen på något varv tror jag. Lät hur gott som helst. såg onekligen ut som en "ratbike".
Vem som än köper den gör nog ett rätt ok köp! Så, nog med gratisreklam nu...

Don Quixote skrev:
Ja han ja... Vill minnas att Chrille la upp nån bild på honom från Gälleråsen på den gröna ZZRen och jag hade inte en aning om vad det var för hoj. Tror inte jag sett en ZZR med rejskåpor varken före eller efter...
Ahhh den har jag sett, grön med vinkelslipade lufthål i fronten, den va helt klart fulast i depån :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti