björn.e
hej hej
Hej var det någon som fick en bild på Fulkawan på b-räjset???
björn
björn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Får du kort på henne blir du ju bara så till dej att du vill ha henneecce skrev:Hej var det någon som fick en bild på Fulkawan på b-räjset???
björn
ecce skrev:Hej var det någon som fick en bild på Fulkawan på b-räjset???
björn
LUTHOR skrev:Här kommer en bild.
Haklid skrev:Japp, lägger upp några bilder senare i kväll.![]()
Håkan
Haklid skrev:Här är några bilder, inte bästa skärpan dock pga långt tele![]()
Don Quixote skrev:En liten fråga bara - är det där den sunkiga gamla kawan som Palte körde 2003 när jag och han tog licens och som han sen hade några tävlingar? Med flames runt sifferbottnarna?
Don Quixote skrev:En liten fråga bara - är det där den sunkiga gamla kawan som Palte körde 2003 när jag och han tog licens och som han sen hade några tävlingar? Med flames runt sifferbottnarna?
Kobbe skrev:Visst är det samma fulkawa, still going strong![]()
Don Quixote skrev:Ofattbart att den fortfarande är vid liv. Det är kvalitet det!Den har verkligen riktigt ordentligt med effekt. Hur mycket ligger den på idag? Har för mig Palte gav 18 eller 20.000...
Va då fulkawaDon Quixote skrev:Ofattbart att den fortfarande är vid liv. Det är kvalitet det!Den har verkligen riktigt ordentligt med effekt. Hur mycket ligger den på idag? Har för mig Palte gav 18 eller 20.000...
Kobbe skrev:18.000!!!! Jag gav ju 19 för den![]()
Men nu är den till salu för 17.000 eller bud. Är du sugen?
Är det inte du som är ute o bryter fulkawa här?Palte skrev:Helt otroligt att den fortfarande lever.
oFFkeFF skrev:I ärligfhetens namn så är ju inte det där den "ultimata" fulkawan, för det måste ju ändå vara han som släpade runt en gammal zzr600 för några år sedan, den där är i modern i jämförelse![]()
stavgren skrev:Är det inte du som är ute o bryter fulkawa här?
LUTHOR skrev:Här kommer en bild.
Ahhh den har jag sett, grön med vinkelslipade lufthål i fronten, den va helt klart fulast i depånDon Quixote skrev:Ja han ja... Vill minnas att Chrille la upp nån bild på honom från Gälleråsen på den gröna ZZRen och jag hade inte en aning om vad det var för hoj. Tror inte jag sett en ZZR med rejskåpor varken före eller efter...
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |