Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aleksander skrev:2418397Jo men det var för 3 år sedan.![]()
prulle skrev:2418770De fan gött. Så får dom straffavdrag. Iof tråkigt att vinna så men hvudsaken är att A.I.K. vinner..
juha01 skrev:2419076Låt klubbarna själva betala för polisbevakningen. Kan dom inte garantera publiksäkerheten så får dom väl köra utan publik tills dom löst problemet. Vart är problemet??
Olsson skrev:2420174Vissa saker ska förbjudas på stört när det blir lite knivigt, men fotboll verkar dom få fortsätta spela. Märkligt hur det kan vara![]()
Kungen skrev:2420380Hahahha låt klubbarna själva betala för polis folket.. nej nej du.. det har de inte råd med..
Missvims skrev:2421716Fotboll är ju underbart kul att kolla på. Vore jag inte född med under noll i bollsinne skulle jag spela oxå.
Men, vad beträffar huliganer, så är det ett pack som jag HATAR!!!
Jag personligen tycker att dom ska fångas in och sen användas som underhållning i pausen. Kasta in dom på plan och låt dom slåss. Tyvärr slåss dom oftast sämre än kärringar, men om man innan dom släpps in täcker planen med plast kan ju varje person i publiken få varsin karta ägg som man kan få kasta på dom.
Eller nåt. Det vore iaf skönt att få avreagera sig på dom lite.![]()
Gabor skrev:2421983Jamen varför inte låta dessa "klubbar" likt gladiatorspel, få göra upp på planen en halvtimme innan den egentliga matchen.
korvgubbe skrev:2423223Sluta stjäla mina idéer!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2418471&postcount=12
![]()
Gabor skrev:2423416Vi kan hålla på varsitt lag, så blir det mer spännande....
korvgubbe skrev:2423422Men å andra sidan..
Vad händer om det uppstår slagsmål på läktarna mellan fans som håller på olika fans som slåss på plan?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |