miicke
Ny medlem
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,547631,00.html
Hur fan kan man göra en sån grej? attack mot motsatta fansen är en annan sak ifall dem tvunget ska vara osportsliga och slåss efter varje match men inte fan hoppar man på familjer... fan va de gör mig förbannad
Det bevisar bara att det är tok för mycket idioter på en arena som fan inte har en suck om vad fotboll är för nånting och går alltså bara dit för att slåss, psykfall är det enda ordet!
Hur fan kan man göra en sån grej? attack mot motsatta fansen är en annan sak ifall dem tvunget ska vara osportsliga och slåss efter varje match men inte fan hoppar man på familjer... fan va de gör mig förbannad
Det bevisar bara att det är tok för mycket idioter på en arena som fan inte har en suck om vad fotboll är för nånting och går alltså bara dit för att slåss, psykfall är det enda ordet!
) att bl.a. visitera alla som ska in på Norra stå när AIK spelar match och det är inte alltid så kul. Visst finns många schyssta som vill titta på fotboll och förstår varför vi är där
Sist jag var där (Derby djurgården - AIK) var vi ungefär tio sekunder från att hamna mellan supportrar och polis. För det är ju "vi" som hindrar de från att komma in
. Nej det var ingen rolig dag. Heder åt de AIK:are som försökte lugna ner de andra och som faktiskt var där för att se på fotboll