Fotbolls-VM tråd.

Mest överskattad i landslaget

• Antal röstningar
    0

Bandido

HEAR ME NOW AND BELIEVE ME LATER!
Gick med
12 Oct 2005
Hoj
Xt660
Ja, det börjar dra ihop sig. Snart så kommer vi att spela första matchen.

Jag har gjort en liten poll om vem DU tycker är den mest överskattade spelaren i landslaget. Motivera gärna varför. Jag har tagit dom det har varit mest "snack" om.

Personligen tycker jag att Zlatan är mest överskattad.

Här är varför:
1. Gör för få mål i Serie A
2. Gör för få mål i Champions League
3. Gör för få mål mot "svåra"motståndare (typ Milan, Arsenal etc)
4. Han tror för mycket på myten om sin egen storhet
5. Har dåligt temperament.
6. Ingen teamplayer

Tyvärr tror jag att Sverige åker ut ur VM i åttondelen :(

Last edited:
Slattan Juggebliddevisst will rrrrise from the ashes.

MUHUHAHAHA!

Zlatan är duktig, men varför vi inte gillar han längre är för att vi har hyllat han till toppen och gör han inte så bra eftersig på en eller flera matcher är han sämst enligt oss. Blir lite knas. Men att jag aldrig har gillat Zlatan så mkt då han är som han är, för mkt diva så bryr jag mig inte så mkt om honom.

Det är inte ofta människor ser det bra, det är det dåliga som kommer fram mest. Synd...

Äh, moppefjunet kan gå och lägga sig med en bild på sig själv under täcket.

Jag röstade fel, jag skulle röstat någon annan men såg det för sent. Av de som fanns tycker jag Anders Svensson är mest överskattad, mest för att jag hellre ser Kim i den rollen. Annars är Daniel Andersson den mest överskttade i truppen. Att han får vara med är ett skämt, tråkigaste och ineffektivaste spelaren som finns. Så jävla bra är han inte defensivt.

Många har röstat Zlatan. Jag vet inte om jag tycker han är överskttad, i allla fall inte i landslaget. Om man tittar på Juventus så har han inte spelat bra och där är han överskattad, fast i landslaget spelar han en annan roll. Han har presterat tillräckligt bra i landslaget annser jag.

ultimate_TF skrev:
2147270
Många har röstat Zlatan. Jag vet inte om jag tycker han är överskttad, i allla fall inte i landslaget. Om man tittar på Juventus så har han inte spelat bra och där är han överskattad, fast i landslaget spelar han en annan roll. Han har presterat tillräckligt bra i landslaget annser jag.

Visserligen, men han snackar om VM-guld.......Jag menar, han har hängt ca 8mål, det är ju riktigt illa. Det finns bara ca 4 riktigt bra lag i Italien, resten är bara utfyllnad. Men han är Capellos gullgris så då får han starta nästan varje match även om han har spelat dåligt i princip hela säsongen.

Kim Källström är helt värdelös. Jag har nog aldrig sett honom göra något bra i landslaget, han bara springer omkring och förstör.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman