Fotbolls-VM: prostitution

Prostitution VM 2006, ja, nej?

• Antal röstningar
    0

unke_b

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
honda crf450
Kära sporthojare.
I år 2006 håller tyskland fotbolls-vm. Det har diskuterats angående prostitutionens vara och icke vara(EDIT=under fotbolls-vm 2006!). Nu kommer frågan till sh.com. Argumentera gärna för och emot.

Last edited:
vet inte vad du menade. handlar frågan om prostitution eller om prostitution i sammband med fotbolls vm? jag svara nej: man ska inte åka till tyskland för att köpa sex... möjligen en edit sen

Nej för böfvelen!
(EDIT)
(men inte fan kan vi bojkotta något för att det landet tillåter prostitution)
(/EDIT)
Får man inte nuppa ändå, kanske man borde slipa på sin sociala kompetens istället för att köpesnuppa.

Jag vet att min inställning riskerar att ställa mig själv utan nuppa, men om det är på det viset förtjänar jag ingen säng-lambada heller.

Dessutom är köpesgöka alldelens för dyrt (jag har IOFS ingen aning om rådande tariff), tänk så här, hur mycket längre har du råd att ha hojen påställd istället, och hur mycket mer ger inte det.
Jag skulle aldrig kunna fårlåt mig själv för att ha gökat bort ett slipon jag vill ha (eller vad man nu suktar efter)

Mina fem öre...

(BTW, jag har hojen påställd året om :hihi )

Last edited:
så här ser jag på det;
om en kvinna verkligen, på sina egna villkor, vill sälja sin kropp, vem ska då bestämma att hon inte får? de skulle ju vara rena förmynderiet.

om en kvinna ställer upp på att sälja sin kropp, under en hallick, är de då rätt? de tycker iaf inte jag.

Det jag undrar är om självständiga prostituerade får ha rätten att föra business under fotbolls-vm 2006. som alla vet är detta en debatterad fråga i regeringen, samt en väldigt svår fråga. Därför vill jag att alla sporthojare svarar helt sanningsenligt. Tänk alla människor som inte kan få sin kvinna/man(för det finns ju trotsallt gigolos!)

Tänk på detta :tummenupp

Det är tillåtet med prostitution i Tyskland liksom med fotboll, således även kombinationen prostitution-fotboll. Bojkotta vm känns inte som rätt väg, funkar ju knappast att ställa in idrott såfort man vill påverka något i vår orättvisa omvärld. Hur mycket prostitution finns det inte här? Det hemska ligger ju knappast i om det är tillåtet eller inte... :D Mina 2 pengar

det är klart att det är en svår fråga... tycker inte att det är fel om man VILL sälja sin kropp och gör det därför men när man tvingas in i det (pga sista ut väg eller trafficing) det är då det börjar gå snett... när man läser tidnigar från den senaste veckan så låter det som om att alla prostituerade under VM skulle vara offer för traficing(stavning?)

Jag tror det här är en såndär gruppköpstråd, det är lite billigare i tyskland, speciellt om man går ihop. :tummenupp

EDIT: Tråden ligger i fel forumdel.

Jaha ja...hur mycket kan man ta av brudarna där i Tyskland då... Jag vill nog

ha en 200 uvvro för att sätta på en Tycshken-damen...MINST!

Och vad är det man röstar för? :va
Den lagliga prostitutionen i tyskland är bra mycket vettigare än olaglig i sverige där kvinnorna blir misshandlade och lever i misär i det dolda.
De har ju för bövelen ett fackförbund i tyskland!

Så jävla löjligt att folk snackar om att bojkotta VM bara för att prostitution är lagligt. Varför sa de inget när vi spelade i USA? Där har de ju dödsstraff! :7peta

Fotboll är skit :mad: Det är tv program som heter, Inför vm, under vm
Vm, och som vanligt i sverige... vad var det som gick snett i vm. och skiten börjar snart :4skrika nej bojkotta eländet så man slipper all jävla fotboll
och alla jävla expertkommentatorer det är ju fotboll året runt. När dom inte spelar i sverige visar dom matcher o resultat från division 3 i uruguay.
FY FAAAN

Så länge de payar skatt som alla andra så.. :gnissla
Fast nu är det ju i Tyskland, så det är väl lika bra att skita i det.. Själva prostitutionen är väl okej, så länge man inte tvingas. Och hur ofta gör man inte det på eller annat sätt?

Mr o skrev:
2068679 Fotboll är skit :mad: Det är tv program som heter, Inför vm, under vm
Vm, och som vanligt i sverige... vad var det som gick snett i vm. och skiten börjar snart :4skrika nej bojkotta eländet så man slipper all jävla fotboll
och alla jävla expertkommentatorer det är ju fotboll året runt. När dom inte spelar i sverige visar dom matcher o resultat från division 3 i uruguay.
FY FAAAN

Kunde inte ha sagt det bättre själv! :tummenupp
Fotboll är fan den värsta skiten man kan se! :arsele
Har TV4+ och där är väl 90% av programtiden La Liga, sicken jävla gay kanal.
Dröjer nog inte förän dom visar ALLA klasskampen matcher med.

Vakna.....

Tycker det är kanonbar med fotbolls-vm......

Fattar ni inte att vägarna blir tomma på fordon när matcherna spelas....

polisen tittar på fotboll, ......passa på , ta hojen, kör favoritsträckan 2x45 min, ta fika paus i halvlek.....fan fatta....VM är våran RÄDDNING...

Jag kanske röstade fel, men frågan var lite luddig.
Men jag har inget emot om torskarna går till prostidde..äh, horor, som så att säga är egna företagare.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg