Fotbolls dilemma

Och sen blir man så j*vla trött på tidningarna när dom överdriver och skriver en hel bilaga om bara Zlatan. Typ "Superkollapsen" osv..

Bara att inse Sverige kommer aldrig vinna någon större fotbollsevengemang :näsblod

Och sen blir man så j*vla trött på tidningarna när dom överdriver och skriver en hel bilaga om bara Zlatan. Typ "Superkollapsen" osv..

Bara att inse Sverige kommer aldrig vinna någon större fotbollsevengemang :näsblod

Mmm... aftonbladet frågar Zlatan efter en match hur han mår.
Han svarar: Jo fan jag kämpade rätt rejält så jag har lite blodsmak i munnen nu.

Dagen efter kan man läsa i aftonbladet: Zlatans SupperKOLLAPS! Nära att DÖÖ!!!!

Jefvla trams.

Märks ju att de inte är något jävfla fjollbolls forum :tummenupp

Men VM och EM kan man ställa upp och se på inte för fotbollen utan för Sverige :)

Fotboll är ju värre än pesten :näsblod

Jag skiter väl fullständigt i vad några duktiga svenskar lyckas göra...

Limez från Zarrells dator :tummenupp :)

Instämmer! :tummenupp
Som någon skrev så sitter jag hellre och kollar när färg torkar eller rensar ogräs eller vad som helst, än kollar på bollfjollorna.
Det jävliga är ju att dom har ju synkat skiten så att när fotbollssässongen är slut tar nästa fikarumförpestare över, ishockey :gnissla
Ishockey är väl 0,00002% intressantare än fotboll :huvet

haha ja fotboll är inget vidare,hockey går väl an,de filmar inte och det kan bli mål på fem sekunder,men det blir det inte i fotboll,jävla fjollsport tacka vet jag nåt manligt som enduro vm eller motogp....:D

Ishockey är nästan den enda sporten jag glor på (men bara när 3 kronor spelar). Det gör jag bara för att Sverige är så satans grymma på hockey. Men fotboll skiter jag fullständigt i. Mest för att Sverige är så jäkla dåliga på fotboll. Och sen fattar jag inte varför alla är så förbannat lyriska över Zlatan. Har ni sett när han spelar en landslagsmatch? Han kämpar ju inte för fem öre. Får han inte bollen på tårna så skiter han i att jaga den och om en moståndare tar bollen från honom så ställer han sig bara och glor! Överskattad så det liknar ingenting.
Om du inte är intresserad, varför såga en spelare du förmodligen inte sett spela många matcher. Zlatan är absolut inte överskattad. :mad:

Om du inte är intresserad, varför såga en spelare du förmodligen inte sett spela många matcher. Zlatan är absolut inte överskattad. :mad:

Hear hear!

Fotboll är kul att spela och titta på. Det finns mycket forskning som visar att folk som inte gillar fotboll är kliniskt dumma i huvudet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT