Fotboll !

Nilssson_

#17 R600
Gick med
9 Feb 2009
Hoj
Bmw S1000rr
Som alla självklart vet så spela SVERIGE fotboll mot UNGERN Ikväll

Avspark 20.00

Jag, Mia och sajklan ska kolla på den här i Eslöv och finns där någon mer som vill kolla och känner sig ensam så får han eller hon gärna titta förbi :tummenupp

Är det så att man är totalt ointresserad av fotboll så får man faktiskt också dyka upp....Var beredd på att bli TOTALT utfrusen bara :banana

(Mia är redan en av dom som knappt vet att en fotboll är rund och att Sverige spelar med gula och blå tröjjor)

Eslöv har just nu..Sjuuukt god thaimat iaf ;)

Sen väntar en STOOR skål godis som va tänkt till den största bebisen på SH ja ni vet alla att jag menar Fajfor :banana

Dålig stil av er att inte kolla in SH på hela kvällen !!:arsele:arsele

Maten här va sjuukt god!

Tack för ikväll sajklan, sideline och wing(girl)man :tummenupp

Tror dom kan intyga beträffande maten :yoparty

vi hade ju fullt upp me hästarna men först käka vi pizza men dom va tyvärr en besvikelse

Jag vet :) allt för dig :tummenupp

Hahah tacka Jonas för de ;) men noll action kan jag lova dig. Kan behärska mig :Bugar:krama

Nog snarare Mia som har lite vett o ettikett. :näsblod Eller så var du helt oförmögen att göra nåt så jäfla full som du var. :D :krama

Nog snarare Mia som har lite vett o ettikett. :näsblod Eller så var du helt oförmögen att göra nåt så jäfla full som du var. :D :krama

Whhhhaaaaah det var det värsta jag hört :gnissla

Har faktiskt några spärrar ! Men visst var jag full det kan jag hålla med om :hihi :hihi

Som alla självklart vet så spela SVERIGE fotboll mot UNGERN Ikväll.
DET VISSTE JAG INTE!!!

Avspark 20.00

Jag, Mia och sajklan ska kolla på den här i Eslöv och finns där någon mer som vill kolla och känner sig ensam så får han eller hon gärna titta förbi :tummenupp

Är det så att man är totalt ointresserad av fotboll så får man faktiskt också dyka upp....Var beredd på att bli TOTALT utfrusen bara :banana

(Mia är redan en av dom som knappt vet att en fotboll är rund och att Sverige spelar med gula och blå tröjjor)

Fan, jag gillar Mia :tummenupp idrott luktar svett, sport luktar avgaser :yoparty

Tråkigt att man inte fick en inbjudan med lite mer kärlek ner dumpad i brevinkastet!

fotboll.....

de e då man använder både klubba och racket va ??

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT