Fotboll på TV

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
kawasaki zx7r -99
Är det bara jag som är konstig som blir så in i helvete deprimerad hela kvällen och är verkligen på SKIT humör när mitt United förlorar? OCKSÅ självklart i champions league mot ett par pack!

Jag blir så jäkla kinkig varje gång och på grymt dåligt humör... vill bara slå isönder TV ex. idag när Porto gör mål i sista minuterna så dem vinner... fyfan vad sur jag blir..
Tror mitt hjärta brinner för MANCHESTER UNITED!

Men ärligt, även för andra lag förståss eller är de bara jag?





Såja nu fick jag skriva av mig lite och samtidigt ställa en fråga....
 
sporthojfotboll.com?

Köp en hoj o sen berättar du om oss om det istället :tummenupp

Fotboll är för damer.
 
Hm.. med tanke på vad alla fotbollshulliganer hittar på efter att "deras" lag förlorat så e du nog inte ensam!?
 
Fotboll? Vad är det för något?

Det enda jag vet som man gör på en grön äng med vita linjer är antingen sniffar eller k*ullar...

//Score
 
Score skrev:
Fotboll? Vad är det för något?

Det enda jag vet som man gör på en grön äng med vita linjer är antingen sniffar eller k*ullar...

//Score

Hur ofta har du knullat på en fotbollsplan då?

On topic: den enda sport jag ser på tv är motorsport o knappt ens det faktiskt.
 
Coola Ola skrev:
Hur ofta har du knullat på en fotbollsplan då?

On topic: den enda sport jag ser på tv är motorsport o knappt ens det faktiskt.



Underskatta aldrig Score och hans knullande....
 
KickAss_Prod´s skrev:
Fotboll borde f-nimej förbjudas!!! Tråkig j-vla skitsport...så d så! :arsele

Hörs att du vet ingenting om fotboll grabben. :kocko
Håll dig till big brother och sånt på tv istället :fatta!
 
Inte konstigt att du blir deprimerad när du håller på det skitlaget. :tungan

Jag blir :lol :fyllisar :lol när United förlorar.
 
Henke skrev:
Inte konstigt att du blir deprimerad när du håller på det skitlaget. :tungan

Jag blir :lol :fyllisar :lol när United förlorar.

App app app :fatta!
Quaya skrev:
Är det bara jag som är konstig som blir så in i helvete deprimerad hela kvällen och är verkligen på SKIT humör när mitt United förlorar? OCKSÅ självklart i champions league mot ett par pack!

Höll också på o slita mig i håret igår. Först det det bortdömda offside målet (som INTE var i närheten av offside) och sedan när Howard gör bort sig o Costinha skjuter in det avgörande målet. :huvet :huvet :huvet
 
Fjollboll?

Närå jag blir pisslack när Gnaget förlorar.
Lyckligtvis händer det väldigt sällan :hihi
 
Poffer skrev:
Höll också på o slita mig i håret igår. Först det det bortdömda offside målet (som INTE var i närheten av offside) och sedan när Howard gör bort sig o Costinha skjuter in det avgörande målet. :huvet :huvet :huvet


Jo håller med, man tycker själv att det är så jävla dåligt av en linjedomare att dem bara kan missa en offside eller döma offside när det inte är det... dem står ju och har raka linjen där och ser förfan om någon är över eller inte.

Håller med... lite dåligt av Howard men så många som det stod i muren så såg han nog heller inte bollen så bra... men håller med, han skulle styrt den ut mot hörnflaggan eller något.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top