Coola Ola
Guest
Fotboll är fruktansvärt tråkigt, det är vad jag har emot den sporten. Sen har jag noll bollsinne och har aldrig gillat att spela fotboll själv vilket knappast hjälper mitt bollsparksintresse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trango_B skrev:Fotboll är en sport för fattiga, allt som krävs är något runt man kan sparka på samt en liten plan yta i ghettot. Det är därför stjärnorna inom fotbollen måste ha bögfrisyrer och flasha med fina bilar,tjejer osv. Samma syndrom som inom rap-musiken.
Ser man samma grej hos duktiga hockeyspelare eller RR-stjärnor tex?
Generellt sett NEJ.
För min del så hatar jag den där förbannade mentaliteten som huvuddelen av alla duktiga fotbollsspelare sitter inne med, därför hatar jag dessutom själva sporten.
Ytterligare en grej är ju hysterin bland supportrarna till fotbollen, tycker inte det verkar vara positivt med en sport där där det är ok att ställa till med kravaller bara för att man håller på ett visst lag.
Att sparka boll med polarna på gräsmattan däremot gör jag gärna, till skillnad från att lyssna på rapmusik.
Dangerous Dave skrev:Hur kan dom ha "bögfrisyrer" och ragga brudar i fina bilar om dom är fattiga?
Och, bor dina polare i ghettot???
Ta reda på liiite mer fakta innan du fräser ur dig fler omogenheter. Du har ju INGEN aning om vad du surrar om
Matthe skrev:Har du inget intresse för någonting som du brinner för? Du får nog bestämma dig för vad du tycker. Du förkastar och förtalar alla spelarna och sporten, smutskastar ALLA supportrar och tycker de är hysteriska. Du till och med hatar sporten.
Men ändå tycker du det är ok att lira med dina polare. Dubbelmoral?
Du snackar rakt in i dimman, det inser du va?Trango_B skrev:Alltså, det jag menar är att dom har bögfrillor osv därför att dom var fattiga från början. Dom är ju inte fattiga numera såklart eftersom dom är fotbollsproffs.
Det jag föraktar är att dom liksom rapmusiker tvunget måste visa upp att dom har massor av pengar. Jag gillar inte den typen av människor, och eftersom den typen av människor är synonyma med duktiga fotbollsspelare så föraktar jag även fotbollen i sig.
Om du kollar på tex en hockeyspelare så kan man se en tydlig skillnad i att trots att dom lyckats och har lika mkt pengar som något fotbollsproffs så måste dom inte uppträda på samma sätt för att hävda sig.
Jag hävdar att det beror på att fotbollspelare kommer från ghettot och hockeyspelare gör det inte om ni förstår hur jag menar utan att hänga upp er på detaljer. Jag är medveten om att det finns massor av undantag åt båda hållen men rent generellt så stämmer mitt resonemang i stort.![]()
OBS jag har absolut inget mot fattiga personer, det jag inte gillar är vad dom förvandlas till när dom får pengar(speciellt om dom är fotbollsspelare eller rapmusikerhehe )
![]()
Skit i han... Han har ändå ingen som helst koll på NÅT.Matthe skrev:...därför hatar jag dessutom själva sporten.
Förövrigt hyset jag inget agg mot sporten i sig självt.
Jag kallar inte det dubbelmoral enligt min defenition av ovanstående ...
Vad kallar du det då?
stoffer skrev:Jag gillar inte fotboll av anledningar:
1. Det går för långsamt. Det är inte händelserikt enligt mig, kan bero på att jag inte förstår spelet nog bra / inte är nog van att titta.
2. Fotbollsspelare framstår som några jäkla veklingar. Glaslirare hela bunten. Balans ungefär som ett korthus, minsta lilla stöt och de ligger på backen och gråter och vrider sig i smärta. HUR kan man ha en sådan människa som idol? Visst, spelar säkert bra fotboll, men såna filmningar är ju bara pinsamma.
3. Fotbollen tar upp viktig tv-tid. Skulle inte fotboll sändas skulle det vara motorsport istället! LOVAR!
4. Jag kan inte spela fotboll![]()
Visst finns det folk som filmar och lägger sig mycket och det kan jag förstå gör sporten "tråkig, fjollig o.sv" för en som inte är insatt. Överlag tror jag dock att sporten är bra mycket tuffare än vad många kanske tror.stoffer skrev:Jag gillar inte fotboll av anledningar:
1. Det går för långsamt. Det är inte händelserikt enligt mig, kan bero på att jag inte förstår spelet nog bra / inte är nog van att titta.
2. Fotbollsspelare framstår som några jäkla veklingar. Glaslirare hela bunten. Balans ungefär som ett korthus, minsta lilla stöt och de ligger på backen och gråter och vrider sig i smärta. HUR kan man ha en sådan människa som idol? Visst, spelar säkert bra fotboll, men såna filmningar är ju bara pinsamma.
honkiie skrev:....Men den stora anledningen till att man hatar fotboll är supportrarna som man måste stå ut med, på jobbet, i skolan osv. Vem fan bryr sig vem som ska till chelsea nästa år eller om det här svinet kommer göra två mål till nästa år...

Dangerous Dave skrev:2.
Det finns mer än motorsport här i världen även om vissa här har dom största skygglappar för NÅNTING annat än motor.
Vem fan bryr sig om vem som ska till Chelsea osv?honkiie skrev:jag gillar inte fotboll för att det är en skitsport där folk springer över en grön plan med en boll och ska ha in den i målet, sen är planen så stor så att det tar en kvart att springa över, jävligt tråkigt yadayadayada. Men den stora anledningen till att man hatar fotboll är supportrarna som man måste stå ut med, på jobbet, i skolan osv. Vem fan bryr sig vem som ska till chelsea nästa år eller om det här svinet kommer göra två mål till nästa år. Sitter dom helt inne i allting och planerar och fantiserar och tar resor för att se en jävla fotbollsmatch. Egentligen bottnar allting i att jag är avundsjuk, jag vill också gilla sport jättemycket. Då skulle man kunna sälja hojen och allt annat dyrt som man bara måste ha och bara skaffa eurosport istället.
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |