Fotåsjåpp

cEf

Den som bäddar får ligga!
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Södertälje
Hoj
Delvis gul å en StorTwin
Ett litet test
 

Bifogat

  • bulten%20PS.jpg
    bulten%20PS.jpg
    149.2 KB · Visningar: 413
Ja nog märks det att det photoshop, dom där två blåa motorcyklarna har aldrig legat före en röd! :huvet

Det kanske är varvning?
 
Kom just på en sak, jag vet att det kanske är fel forum att skriva i, men det är ju ändå en photoshop/design tråd.
Det finns en sida som heter http://99designs.com/ om man letar efter nån som är grym på redigering.
Så slutspammat :) Mindes bara att jag letade förut och tänkte att d kanske finns fler!
 
Jag hittade den här från i sommras.
Låg på så inihelvitte så ja körde om mig själv...eller så blev jag varvad...minns inte.
 

Bifogat

  • 7X4H3737_1_dubbel.jpg
    7X4H3737_1_dubbel.jpg
    74 KB · Visningar: 147
Vill oxå vara med....:)
2 av mina "tjoppade" bilder...
 

Bifogat

  • Kopia av eldkopia copy.jpg
    Kopia av eldkopia copy.jpg
    210.6 KB · Visningar: 82
  • Knutstorp kval1 091 copy.jpg
    Knutstorp kval1 091 copy.jpg
    208.7 KB · Visningar: 114
Kul idé : )

Ang photoshoppningen så skulle jag rekommender att fade rizzla grabbarna lite så dem inte framträder så mycket / alternativt göra dem en aningen mörkare!
+ lägga på lite lite skuggga på dem så de ser ut och passa mera mot bakgrunden.
+Dem är lite lite för stora. Minska dem lite.

Kan du inte göra ett nytt försök så vi får se?
 
Kul idé : )

Ang photoshoppningen så skulle jag rekommender att fade rizzla grabbarna lite så dem inte framträder så mycket / alternativt göra dem en aningen mörkare!
+ lägga på lite lite skuggga på dem så de ser ut och passa mera mot bakgrunden.
+Dem är lite lite för stora. Minska dem lite.

Kan du inte göra ett nytt försök så vi får se?


Jupp kan göra en till
Meckade bara en liten stund 15 min eller så, men kan säkert bli mycke bättre om jag får prova lite olika, dom saker som du pekar på såg jag efter en stund, efter att jag la upp på SH, man blev lite "blind" när jag satt och Photoshoppade bara.

>>Eric

Kul idé : )


+Dem är lite lite för stora. Minska dem lite.

Kan du inte göra ett nytt försök så vi får se?


Måste ha att göra med "Linjeförskjutningen" att dom blev lite större

:rofl :rofl :rofl
 
Last edited:
Går #7 på sladd eller? Framhjulet pekar farligt mkt in mot diket:näsblod



:) :gnissla :rolleyes:
 
Kul idé : )

Ang photoshoppningen så skulle jag rekommender att fade rizzla grabbarna lite så dem inte framträder så mycket / alternativt göra dem en aningen mörkare!
+ lägga på lite lite skuggga på dem så de ser ut och passa mera mot bakgrunden.
+Dem är lite lite för stora. Minska dem lite.

Kan du inte göra ett nytt försök så vi får se?

Tog en annan bild
Känns som den är lite bättre
 

Bifogat

  • bulten%20PS_1.jpg
    bulten%20PS_1.jpg
    133.6 KB · Visningar: 92
Kör han med spegelvända dekaler för att du ska kunna se ibackspegeln vad det är som kör om, som dom gamla BMW Turbosarna?

Nope
är fotat med selektivt "spegel"reflex objetiv, spegelvänder alla objekt till vänster i bild
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top