Forza Motorsport 4

kejsarn

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2006
Hoj
Ducati SF 848
Hallå!

Kan ha varit slarvig i sökandet men har inte hittat någon tråd om xbox-spelet "forza 4".
Är det fler än jag som kör och i sånna fall, ska vi skapa en club och piska skiten ur "zatzyanerna" (som förövrigt har en club)?

Mvh, Jens D.

1. Egon Einar
2. jpe70
3. (gatman) nick?
4.
5.

Bifogat

• LAMBOsprt.jpg
    LAMBOsprt.jpg
    232.2 KB · Visningar: 77
Last edited:
Jag tröstköpte Forza 4 i fredags när jag låg dödssjuk hemma med liemannen runt hörnet (dvs förkylning), måste säga att jag gillar det skarpt hittills. :tummenupp

Hur funkar det här med klubbar?

Jag tröstköpte Forza 4 i fredags när jag låg dödssjuk hemma med liemannen runt hörnet (dvs förkylning), måste säga att jag gillar det skarpt hittills. :tummenupp

Hur funkar det här med klubbar?

Jag är på. Har lirat spelet några veckor nu. Det enda jag funderar på är
om Xbox Live är gratis. Jag reggade mig härom dagen och fick ett 30 dagars guld/premium prova på tjofräs.

Vad händer sen?

om Xbox Live är gratis. Jag reggade mig härom dagen och fick ett 30 dagars guld/premium prova på tjofräs.

Vad händer sen?

Nja, finns en begränsad gratisversion men då får du inte tillgång till hela Live. Har årsabonnemang till rabatterat pris, men jag tror Guld kostar 59;-/månad normalt. Om ingen rättar mig?

Finns som månadsabonnemang, 3-månaders samt år (699,-)

Har varit påväg att köpa F4 med ratten, men har lite svårt att bestämma mig för det eller Skyrim... :rolleyes:

Vad händer sen?

Sen får du hiva upp lädret eller sluta spela online... Har dock inte koll på va summan av kalaset ligger på... Själv väntar ja på att LT+ 2.0 ska släppas te gamla Hitachiläsare (47a i mitt fall) så ja även kan spela nya "backuper"... På så vis e väl ps3 trevligare då ja fattat de som att deras onlinedel e helt gratis?

Jo det stämmer att det kostar efter första gratismånaden.
Men allt är så smidigt och är lätt att förstå.

Denna tråden gäller iaf oss som spelar FM4 på exbåx.

Ni får skriva era Alterego-namn här så får jag adda er. Sedan gör jag er till vice ledare som kan acceptera nya medlemmar som vill vara med och leka.

Egon Einar kör jag med. =)

1. Egon Einar
2.
3.
4.
5. osv osv

Fixade en logga idag, inget bättre för mig. OK?

Bifogat

• LAMBOsprt.jpg
    LAMBOsprt.jpg
    232.2 KB · Visningar: 73
Jag har kört forza ganska mycket ligger väl på level 80+ något är med i garaget.org's club (Swedish folkracing)

Men nu är det slut med forza för nu har SKYRIM kommit.... :yoparty:yoparty:yoparty:banana:Bugar

Sen får du hiva upp lädret eller sluta spela online... Har dock inte koll på va summan av kalaset ligger på... Själv väntar ja på att LT+ 2.0 ska släppas te gamla Hitachiläsare (47a i mitt fall) så ja även kan spela nya "backuper"... På så vis e väl ps3 trevligare då ja fattat de som att deras onlinedel e helt gratis?

Du kan montera "xk3y" och köra spelen från USB-disk istället, då får du de nya spelen att fungera även på en gammelhitachi.

Skiter du i online/xbox live, har en 360 med HDMI och 203W/175W nätdelen så går det att "reset glitch/jtagga" också. 150W boxarna är lite knepiga med detta än så länge, men det går på vissa om man ger sig fan på det.

Sorry för off topic, jag är helt klart på och kör lite Forza, måste beställa hem nya Fanatec Porsche-rattar först bara :-)

Forza 3 är i stort sett det ända spelet jag kört på mitt Xbox sen jag köpte det för 2 år sedan. Bara älskar detta spel! Skulle dock gå och köpa 4:an här om dagen då jag inte orkar med att flasha om min konsol i tid och otid, 700 spänn ville dom ha på Gamestop, aldrig i livet :rolleyes:!

Forza 3 är i stort sett det ända spelet jag kört på mitt Xbox sen jag köpte det för 2 år sedan. Bara älskar detta spel! Skulle dock gå och köpa 4:an här om dagen då jag inte orkar med att flasha om min konsol i tid och otid, 700 spänn ville dom ha på Gamestop, aldrig i livet :rolleyes:!

444 på mediamarkt ;)

Hallå!

Kan ha varit slarvig i sökandet men har inte hittat någon tråd om xbox-spelet "forza 4".
Är det fler än jag som kör och i sånna fall, ska vi skapa en club och piska skiten ur "zatzyanerna" (som förövrigt har en club)?

Mvh, Jens D.

Jag kör när det hinns med o rejsar gärna lite. Är ingen Vettel men kul att köra.

Sjyst logga du gjort :yoparty Går det att skicka den via liven?

Jag kör när det hinns med o rejsar gärna lite. Är ingen Vettel men kul att köra.

Sjyst logga du gjort :yoparty Går det att skicka den via liven?

Javisst kan jag det, kan ladda upp den på storefronten med.

Denna sidan är direkt kopplad till ditt forza. Här igenom kan ni ladda upp era bilder och få en bra översikt över din karriär m.m.
http://forzamotorsport.net/en-us/Default.aspx

Hittills:

1. Egon Einar
2. jpe70
3. (gatman) nick?
4.
5.

Skoj att några fler lirar!

Antagligen massor med fler men som inte läser i "överflödiga diskussioner"-delen.

Tänkte kanske lira lite runt 19-tiden.

Ni som vill vara med kan ju ansöka till "Sporthoj" under clubsidan så accepterar jag er som medlemmar så kör vi några rejs. :)

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...