Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oscar skrev:Jag skulle behöva ha tag i ett forum för rymdfolk, dvs där det diskuteras rymdkapslar, raketer, NASA, MIR etc. Gärna ett amerikanskt sådant...
Någon som mot förmodan kan hjälpa mig med detta?
oscar skrev:Tackar!
Det låter kanske lite konstigt, men om någon får nys om en äkta rymdkapsel typ Gemini, Murcury som är sill salu så hojta till!

oscar skrev:Tackar!
Det låter kanske lite konstigt, men om någon får nys om en äkta rymdkapsel typ Gemini, Murcury som är sill salu så hojta till!
Invig oss gärna i vad sjutton du har för idé om det inte är hemligt!ft skrev:Håhå, hur många nollor får det vara på siffran som anger antalet miljoner du vill betala?
Kommer inte ihåg vad folk pejade för en noskon från en Concorde, men det var väl ett par decenniums årsinkomst för en annan. En rymdkapsel lär gå på ungefär hur många gånger som helst den summan - om de går att köpa. Det är nog billigare att bygga en replika från scratch?
Lycka till i alla fall, det är så galet att det måste applåderas!Invig oss gärna i vad sjutton du har för idé om det inte är hemligt!
/Fredrik, som inte fick ställa en Viggen-cockpit i vardagsrummet. Där skulle det vara ett bord. Så jäkla tråkigt och konventionellt!

Hmmm... Hur "äkta" måste den varaoscar skrev:Inte mitt projekt eller min plånbok det berör, jag har bara fått uppdraget att kolla upp! Priset tar man ställning till efter att man fått reda på det!![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |