Forum för 125:or

Alectrified

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2007
Hoj
-
Det finns ju idag bara två (?) forum där man kan snacka om 125or i dagsläget, och det finns väl inte ett enda där man enbart kan snacka om det?
Därför undrar jag: hur skulle det ultimata forumet för 125or/lätt mc se ut? Vad skulle finnas med och vad skulle inte finnas med?

Säg vad ni tycker!

Det finns ju idag bara två (?) forum där man kan snacka om 125or i dagsläget, och det finns väl inte ett enda där man enbart kan snacka om det?
Därför undrar jag: hur skulle det ultimata forumet för 125or/lätt mc se ut? Vad skulle finnas med och vad skulle inte finnas med?

Säg vad ni tycker!
Vilka tänker du på?

Fjollhoj har ju iallafall bara varit för 125or

Fast de som varit hundratjufemåkare och bytt till större blir ju inte utslängda så

SH har den sanna andan! Det är inte samma drag på FH...

SH är väl något mer konstant drag. Men på FH kan det vara en jävla fart ibland. :)

Sen blir man sågad lite väl lätt på SH tycker jag...

Fast jag säger inte att FH ersätter SH, bara att jag gillar det forumet mer :)

SH är väl något mer konstant drag. Men på FH kan det vara en jävla fart ibland. :)

Sågad is the shit! Hur ska man annars lära sig :7peta

:hihi

Tycker SH var bättre för eller när jag var ny hära, folk hade lite mera tålamod typ, folk va mindre otrevliga.

FH har man kollat någon gång då o då förr men har glömt lösen och allt, så kollar inte längre, sen så hänger man itne lika mycket hära som man gjorde för kanske för att det inte är lika intressant.

Tycker SH var bättre för eller när jag var ny hära, folk hade lite mera tålamod typ, folk va mindre otrevliga.

FH har man kollat någon gång då o då förr men har glömt lösen och allt, så kollar inte längre, sen så hänger man itne lika mycket hära som man gjorde för kanske för att det inte är lika intressant.

Jag tycker en CBR som ska turbokonverteras är ganska grymt :D
Det sjuka är att killen verkar seriös :3freak

Men det kanske inte händer så mycket. Men det är något som en by/mindre stad, man känner de flesta och det händer en del saker då och då.

SH är mer som en stad, händer jävla massa. Man känner inte många och man har inte riktigt koll på vad som händer...

Det är väl en halvbra liknelse av vad jag tycker...

Nja, jag vet inte det, man är ju uppvuxen på SH... :tomten

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back