The_FacultyGirl
Diggar hästkrafter
- Gick med
- 12 Sep 2003
- Hoj
- Hade en CBR 600f -93 (blev stulen). Nu är det svart 850 som gäller!
Yoshi_gixxeRR skrev:Flera smiley:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kanonsmileys!!
De skulle gärna få finnas på sh

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yoshi_gixxeRR skrev:Flera smiley:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Swedie skrev:Därför att såna som du... o andra onämnda kom in och berätta hur idiotiska dom var för att dom stunta på en sporthoj och förstörde premierna för andra. Så 'såna som du' (inte stuntarna) gjorde att forumet försvann. Istället propagerar jag på att dessa frågar ska ställa i Hantering av hojen-forumet. Jag smäller på fingrarna när det blir för mycket att häckla de som vill åka på bakhjulet.
Skorpan skrev:gbg borde få sin egen avdelning,är ju trots allt mycket folk som skriver där nu![]()
Nope, det är enkelt, det enda du behöver göra för att ge länkarna i trådarna underline, men inte på resten av sidan är denna style:Swedie skrev:Ja, jag vet. Men då behöver jag sätta tags på varenda lite jäkla länk... = NEVER EVER FUKIN' EVER!!!!
#posts a {
text-decoration: underline;
}
dte är därför Styling och moddning finnsDJM skrev:Étt förslag är att man samlar alla projekt i ett forum som ligger i mc-disskusioner. Det må heta projekt då. Lättare att följa dom.
samma här!på alla punkter men stuntforum kanske du kan fixa swedieBacke skrev:Har tjatat förut och gör det igen
VI VILL HA ETT STUNTFORUM!!!!!![]()
Å så vill jag hälsa till morsan, få en ny hoj, mer julklappar, en snabbare bil, mera bärs...
![]()
Mille-R skrev:Oj, det måste varit nån som hatar dig. Be Swedie banna honom, vi måste stävja personhot!
Hultan skrev:Kom fakiskt på en sak!
Det där med kompislistan, den verkar lite "halt" ? Skulle inte det gå att få i ordning så man kan se om nån av ens "allierade" finns online lite lättare?
CorbenDallas skrev:På annonsforumet hade jag gillat om man kunde sortera annonserna via landskap, så jag tex kan se alla dom som finns i Skåne. Det är inte kul att hitta "pärlan" o inse att den står i lappland...
duckie skrev:Hmm.. Det var iofs bara en flino jag var lite tveksam till. Du vet - den andra...?
CorbenDallas skrev:Var det bara jag som gillade det här?![]()
flykay76 skrev:Jag har inte läst hela tråden, men jag skulle i alla fall vilja ha ett forum med länkar.
Typ där man kan lägga in en sjysst länk, med kommentar.
Finns massa sjyssta tidningar och sajter runt om i världen.
Eller bara en "knapp" men länkar. Bara sortera i b.stavs ordning.
Tack annars för en grym sajt!
Dagen hade varit sååå mycke tråkigare utan SH. (speciellt på vintern)'
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|