Swedie skrev:
Du är alldeles för jävla snäll, Swedie.
Tack än en gång för :

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:
Fluxir skrev:det finns redan ett "TAK" på hur många smileysar du kan ha med i ett inlägg. kommer inte ihåg hur många det va men det va endel...
å du orka räkna??duckie skrev:Idag fick jag ett PM med 83st flinos. Det du!
gå på en datakurs.Slappa skrev:"Bättre är nog om du lär dig använda t.ex det inbyggda "Paint" i Windows."
Och på Svenska betyder de?
Oj, det måste varit nån som hatar dig. Be Swedie banna honom, vi måste stävja personhot!duckie skrev:Idag fick jag ett PM med 83st flinos. Det du!
Yoshi_gixxeRR skrev:Flera smiley:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dårhus det skulle bliSkorpan skrev:gbg borde få sin egen avdelning,är ju trots allt mycket folk som skriver där nu![]()
är det inte det redan tycker du??Swedie skrev:Dårhus det skulle bli![]()
Skorpan skrev:gbg borde få sin egen avdelning,är ju trots allt mycket folk som skriver där nu![]()
Skorpan skrev:gbg borde få sin egen avdelning,är ju trots allt mycket folk som skriver där nu![]()
Du tittar på www.sporthoj.com .. gå in där du ska:stoffer skrev:Ang. Annonserna: Som det är nu så uppdaterar folk sina annonser uppåt 5 gånger per dag för att synas högst upp på annonslistan. Det gör det svårt att få en överblick på vad som är nyinkommet. Går det inte att göra något åt detta? Begränsning i annonser / månad, eller att en uppdaterad annons inte kommer längre upp.
Yoshi_gixxeRR skrev:///O jag kan inte se att det kan bli för många![]()
.../Yoshi
men lugn. det har gått några timmar bara. mitt internet har legat nere oxå sen i eftermiddags. fakkYoshi_gixxeRR skrev:Swedie: Finns det ngt intresse från dig att lägga till ngr av dom smileys som har tagits fram på denna tråd??? Det finns ju garanterat användning av dom... O jag kan inte se att det kan bli för många![]()
.../Yoshi
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden