Forum-önskemål

Status
Ej öppen för fler svar.
soppatorsken skrev:
Skulle det gå att ordna så en tråd blir utskriftsvänlig? Allså att man klickar på en knapp så att alla avtarer, signaturer, profilinfo försvan och det stod bara nick och meddelande.
Ev. stora bilder kan man ju hoppa över oxå.
Som det är nu är det ju ett helvete om man vill ha mera än ett inlägg utskrivet.

"Trådverktyg" "visa utskrivbar version"

Swedie, som det verkar så är ju de flesta nöjda med forumet, som en del skriver så är de flesta önskemål bara kosmetika eller som vissa säger i-lands problem

Étt förslag är att man samlar alla projekt i ett forum som ligger i mc-disskusioner. Det må heta projekt då. Lättare att följa dom.

Nu kom jag på vad som har gjort att jag legat vaken på nätterna utan att kunna somna. Länkarna måste såklart vara understrukna. Seså, fixa please.

Just det, kom på en sak (tillbaka från hörnet...). Har ju diskuterats förut, nån form av utvärderingstråd, för däck, slip-on, skinnställ, hjälmar etc, som håller låg babbelfaktor. Kommer inte ihåg vad som framkom då, det stupade väl på betygsättning eller så. Har för mig att BMW har något liknande, även bike.se. Rätt många trådar handlar om däckköp, och det är sällan något riktigt revolutionerande som adderas till ämnet...

Ngr smiliesar:aim:BuddyIcon?src=http://mysmilies.com/s/cwm/aimanim/wtf.gif
aim:BuddyIcon?src=http://mysmilies.com/s/cwm/aimanim/thinkey.gif
biggrinangelA.gif

Nästa knapp.

Hej! Swedie.
Jag hade ett önske mål men då var du lite för trött eller lat den dagen vi var i kontakt.
Kan du ordna en NÄSTA SIDA knapp så man slipper klicka på alla sido numren
var gång man ska byta sida på tråden.

R1 racer skrev:
Hej! Swedie.
Jag hade ett önske mål men då var du lite för trött eller lat den dagen vi var i kontakt.
Kan du ordna en NÄSTA SIDA knapp så man slipper klicka på alla sido numren
var gång man ska byta sida på tråden.

Det finns. Klicka på pilen jämte siffran.

Har tjatat förut och gör det igen

VI VILL HA ETT STUNTFORUM!!!!! :wiggle

Å så vill jag hälsa till morsan, få en ny hoj, mer julklappar, en snabbare bil, mera bärs...
:Rockbanan

soppatorsken skrev:
Nu kom jag på vad som har gjort att jag legat vaken på nätterna utan att kunna somna. Länkarna måste såklart vara understrukna. Seså, fixa please.

Håller med! Vissa inlägg blir jävligt kryptiska innan man fattar att det döljer sig en länk i texten. Om inte understrykningar tilltalar Swedie så fixa iaf en annan länkfärg.

Jaaa, ett stunt forum vore mkt bra!!!!
Då kan man ju behandla ALLT som rör stunt där :tummenupp
En mkt bra ide!!!!

Swedie... Fundera inte utan fixa bara :hihi

Lr funkar det bättre med: Plz Swedie :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

.../Yoshi

man borde kunna skriva lite mer användar info, som vad man har för hoj, vad man håller på med just nu, å kunna slänga upp lite mer bilder med beskrivande text skulle va guld..!

Ett stuntforum fanns förut. Varför det togs bort vet jag inte, det var ju ett bra sätt att slippa alla jävla wheelie-trådar.

Mindre moraliserande och mindre gnäll på stavning/särskrivning?

Förutom det är jag nöjd, fast en avdelning med recensioner hade varit trevligt.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey