Fortsatt ERF-snack!

Robz skrev:
2674547 :rofl
Nåja - läste i tidningen att DH, JC, CT bildar pallplats team - så ni får nog köra touringdäck om ett set skall hålla.... mer än 1 timme...:näsblod
Lycka till i sommar - jag skall tillverka vimplar o kolla alla era race som går nära mitt bohag:tummenupp
Vad heter teamet förresten? Vem mekar?

Vem som mekar?? Behövs inte...nä skämt och sido, just nu har vi ingen mekaniker, är du villig? Vi heter VVV tolka som du vill Vi Vill Vinna, Vi Vinner Var som helst, Våga Vinna Vagina;) etc etc

Zilversurfer skrev:
2674638 Vem som mekar?? Behövs inte...nä skämt och sido, just nu har vi ingen mekaniker, är du villig? Vi heter VVV tolka som du vill Vi Vill Vinna, Vi Vinner Var som helst, Våga Vinna Vagina;) etc etc
Von Vettets Vandaler

Det du säger "låter" fel.

Men i ett sprintrace skulle jag vara ganska långt bak i resultatlistan på ett A-race, och det fina med ERF är att det jämnar ut sig med långa pass, färre hjulbyten/tanktillfällen pacecar mm.

Dvs. ett långsamt team där allt flyter bra, har goda chanser att spöa ett team som kör 3-5 sek snabbare/varv.

Lite av tjusningen med erf, tycker jag.

Sedan måste det till att 10-12 snabbare team gör grova misstag för att vi ska hamna på pallen......:D :D :D :D
Men topp 10 vore som en pallplats för mig:) .

//
Benny

GSXR1100R skrev:
2673980 Du har helt rätt, om man siktar på pallplats så håller inte min strategi, men om man redan vet att man inte har chans på pallplats och istället siktar på topp 15-20 av 60 team så funkar min strategi väldigt bra.

Zilversurfer skrev:
2674638 Vem som mekar?? Behövs inte...nä skämt och sido, just nu har vi ingen mekaniker, är du villig? Vi heter VVV tolka som du vill Vi Vill Vinna, Vi Vinner Var som helst, Våga Vinna Vagina;) etc etc
VVV?? Inte bättre med AAA? :D
Jag kan förbinda mig att vara SMS/MMS-mek - skicka en bild o jag förklarar vad jag tror skall göras :rofl
Nåja, om något datum är lämpligt skruvar jag mer än gärna i ert vinnar-team, dock tar det mig mer än 12s att byta ett bakhjul.... men bra blir det med skjutmått:)

EDIT:
Ahhh: Veni Vidi Vici, Caesars bevingade "Kom, Såg, Segrade" - du har för mycket Asterix i hjärnan :D

/Alea Jacta Est

Last edited:
GSXR1100R skrev:
2673980 Du har helt rätt, om man siktar på pallplats så håller inte min strategi, men om man redan vet att man inte har chans på pallplats och istället siktar på topp 15-20 av 60 team så funkar min strategi väldigt bra.
Vi kommer att köra enligt din strategi! :tummenupp
Rookie Endurance Challenge 2007 - REC blir visst namnet på ERF B

Robz skrev:
2674963EDIT:
Ahhh: Veni Vidi Vici, Caesars bevingade "Kom, Såg, Segrade" - du har för mycket Asterix i hjärnan :D
/Alea Jacta Est

Felfelfel...., "våga vägra vurpa" står det ju för :D

/Tärningen är kastad :yoparty

Maverick_ou812 skrev:
2676633 Vi kommer att köra enligt din strategi! :tummenupp
Rookie Endurance Challenge 2007 - REC blir visst namnet på ERF B
Ska bli intressant om Micke.A kan köra enligt den taktiken, han brukar hålla stumt så länge hängslena håller.

:D

micke.a skrev:
2677397 :D :D :D Jag siktar på topp 10 :tummenupp

Gytt då är vi två, är bara Madicken som vill att vi ska ta det lungt så han ser bättre ut:näsblod
Det var något om att han sagt till sin kvinna att han även är snabb på hojen:D :pannkyss

Tsunami skrev:
2677420 Gytt då är vi två, är bara Madicken som vill att vi ska ta det lungt så han ser bättre ut:näsblod
Det var något om att han sagt till sin kvinna att han även är snabb på hojen:D :pannkyss

:va snabb på hoj :tuttar 4 sec livet är så gott :pannkyss

Tsunami skrev:
2677420 Gytt då är vi två, är bara Madicken som vill att vi ska ta det lungt så han ser bättre ut:näsblod
Med såna teamkamrater behöver man inga motståndare. :huvet

micke.a skrev:
2677440 :va snabb på hoj :tuttar 4 sec livet är så gott :pannkyss
Tack kompisar...

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
2677983 Med såna teamkamrater behöver man inga motståndare. :huvet

Tack kompisar...

du är allt en go kompis :pannkyss
ps. jag vet att du är snabb :D

vet också att du vill komma minst på pallplats :hojcbr
då dyker även detta upp :pussa :tuttar