Fortsättningen på tråden om den friande våldtäktsdomen...(Fy F**)

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
Jag hittade precis det här Expressen

"Hovrätten ansåg också att flickan varit hjälplös men att hon druckit frivilligt och därmed själv försatt sig i det tillståndet." Citat ifrån Expressen...

Vad säger man...svensk lagstiftning suger feta ************** :mad:

/Ädit: Censurerar lite själv så slipper nån annan att göra det :)

Last edited:
TwinSucker skrev:
Jag hittade precis det här Expressen

Vad säger man...svensk lagstiftning suger feta ************** :mad:

/Ädit: Censurerar lite själv så slipper nån annan att göra det :)

Skandal, men inte förvånande. Folket har den lagstiftning de förtjänar, så länge majoriteten tycker sex med barn är okej så får vi i demokratisk anda respektera detta. Det är val "snart"! :tummenupp

man kan ju bara hoppas att dessa personer får ordentligt med nackdelar resten av livet med "sexuelt utnyttjande" i brottsregistret.

stackars flicka...

/N

Markus skrev:
Skandal, men inte förvånande. Folket har den lagstiftning de förtjänar, så länge majoriteten tycker sex med barn är okej så får vi i demokratisk anda respektera detta. Det är val "snart"! :tummenupp

Vilken jävla majoritet tycker att sex med barn är okej? :mad:

Edit: Såg att vissa suspekta sidor hängt ut killarna med namn och bild. Enligt uppgift kallade dom sig 'the fucking club'.

rara gossar det där :kocko

Last edited:
Hur fan kan en 30-åring med fru och barn tro att en 13-åring vill ha sex med 4 killar? :kocko

Nåt positivt iaf:
Från den 1 april ändras nämligen lagen på så sätt att det inte längre har någon betydelse hur offret hamnat i ett hjälplöst tillstånd. Då ska det räknas som våldtäkt oavsett om offret sover, är medvetslöst, sjukt, handikappat eller har berusat sig själv.

Blip skrev:
Edit: Såg att vissa suspekta sidor hängt ut killarna med namn och bild. Enligt uppgift kallade dom sig 'the fucking club'.
Tar gärna emot en länk om du har.

Blip skrev:
Vilken jävla majoritet tycker att sex med barn är okej? :mad:

Den politiska majoriteten, annars hade väl inte lagstiftningen sett ut som den gör? Okej, det var lite risigt formulerat men den korrekta formuleringen måste väl ändå vara att lagstiftarna har inte fäst särskilt mycket uppmärksamhet vid faktumet att barn kan ha sex med vuxna människor utan att det räknas som våldtäkt under alla omständigheter. Närmre verkligheten än så kommer man inte.

Fråga

Vet någon på detta forum något annat västerländskt land som skulle dela ut en liknande dom i detta fall? Jag vet inte och vill alltså ha fakta. Det känns som om våra perverterade jurister börjat köra sharia på sistonde...

Markus skrev:
:mattias
Jag uppmanar inte, jag spekulerar.
Skulle dock inte sörja avsevärt om någon tog vid där rättvisan tog slut.

Det är möjligt att jag inte skulle gråta och ligga sömnlös över det, men jag skulle samtidigt hoppas på att den som gav sig på ett sådant tilltag åkte fast.

Jag betackar mig för medborgargarden.

Jag har hela domslutet med namn personnummer osv...
Tänker inte lägga ut den men om nån vill ha den i mailen kan man pm:a mig.

Alla gärningsmän härstammade från samma land som Bush invaderat.

ething skrev:
PUL i all ära men här finns namnen http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=182512 (inte jag som lagt upp detta). Hoppas ni i motala-rakten kan göra något "vettigt" med denna information...

Det sitter uppe namn och bild på E-lux här.. Edit: sen om det är "vettigt" eller inte är upp till var och en att bedömma.

En av dessa bor i samma trappuppgång som en tjej kompis till mig såg jag nu

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion