fortsättning: civilt gripande

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Min kompis som är polis ringde nu ikväll

Tjuven som jag grep (envarsgripande) blev släpp i onsdags efter beslut av åklagaren. Detta eftersom häktet är fullt i Helsingborg :va

Han är släppt i väntan på åtal/rättegång.
Men tydligen så finns det tillräckliga bevis mot honom i flertal fall gällande moped & mc stöld, så en fällande dom är så gott som klappat & klart

wonderwizard skrev:

Tjuven som jag grep (envarsgripande) blev släpp i onsdags efter beslut av åklagaren. Detta eftersom häktet är fullt i Helsingborg :va

Men tydligen så finns det tillräckliga bevis mot honom i flertal fall gällande moped & mc stöld, så en fällande dom är så gott som klappat & klart

:tummenupp

wonderwizard skrev:

Nordvästra Skånes egen hjälte! Du borde tamejtusan få en sida i HD snart..! :tummenupp

:tummenupp :tummenupp :Bugar Bra jobbat, WW! :Bugar :tummenupp :tummenupp

Då är det snart ett :kocko mindre på gatorna i Skåne...

Jag skall le lite extra nästa gång jag stöter på honom (om jag hinner innan de burar in honom) :)

Om jag får en hoj stulen någon gång så ringer jag till SH´s egen privatdeckare: Wonderwizard! Fan va bra gjort! :Bugar

*/ ?>
Back