Fortsätta bygga på tatuering, behöver idéer!

Orre-Eriksson

Yuth ugh!
Gick med
15 Apr 2009
Hoj
636 -03
Påbörjade min arm förra veckan, har länge gått i tankarna om att tatuera in en ängel pågrund av vissa saker som har utspelat sig i mitt liv som verkligen har fått mig att känna att jag har änglavakt..

Ska fortsätta på armen nästa vecka, men har vart lite osäker på vissa saker så skulle behöva hjälp med lite idér.. Hade först och främst tänkt att tatuera en liten tatuering på ängeln, altså på hennes arm hade jag tänkt att försöka få in en symbol lite snyggt. Jag har sedan barnsben alltid vart fascinerad av målningar och liknande som innehåller mycket små detaljer.

Jag tror inte på "gud" men jag tror att det finns något övre väsen så man klassas väl in som antagonist så jag hade funderingar på att tatuera in ett litet A på henne.. Det blir ju dubbelmoral med en kristen ängel med ett antagonist A på men det är lite själva grejjen.

Vingarna är ju inte klara heller, så dem ska göras klart. Sen funderar jag på om hon ska ha en gloria eller inte. På andra sidan av underarmen hade jag tänkt ha en demon, inte något stort men liknande vad den här killen har över rosorna på höger sida ( http://www.flickr.com/photos/thetattoostudio/2453447032/in/set-72157624137136780 )

Någon som har någon annan idé på vad som skulle vara snyggt på överarmen som fortsättning på sleeven? Go bananas och posta massa förslag, känner mig rätt tom..

Bilder : http://imageshack.us/g/703/img17571h.jpg/

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...