Körde mellan Helsingborg och Stockholm igår (E4) och blev tagen av civilpolis, de hade skjutit mig med laser och filmat mig så det var inte så mycket att snacka om. Vad som förvånade mig var att de gav böter för att haft en medelhastighet på 130 km/h, vilket var jävligt schysst då man tydligt kunde se på filmen att jag körde i hastigheter runt 150-160 och aldrig var i närheten av 130. Antar att jag får gå med i svenska kyrkan igen och börja lägga något i kollekten!!
Det vore inte kul att bli av med kortet såhär i början av sommaren, antar att jag får börja köra lite snällare, vilket är svårt på E4an där istortsätt ALLA kör för fort. Är det någon här som pruttar fram i 110-120 på motorväg?
EDIT: Finns det regler för hur många gånger man kan åka på fortkörningsböter innan de knycker kortet?
/Thelinski - Nyfrälst

Det vore inte kul att bli av med kortet såhär i början av sommaren, antar att jag får börja köra lite snällare, vilket är svårt på E4an där istortsätt ALLA kör för fort. Är det någon här som pruttar fram i 110-120 på motorväg?
EDIT: Finns det regler för hur många gånger man kan åka på fortkörningsböter innan de knycker kortet?
/Thelinski - Nyfrälst
Last edited: