Fortkörningsböter i Australien

Farsan fick ett brev från Norge som sa att farsans bil hade kört för fort förbi en kamera eller något... Meeen!!!! Den bilen har vi ALDRIG varit i Norge med. Inte ens utanför Svenska gränsen.

betalade inte, vet dock inte om det gått ut eller hur det funkar. Är lite orolig för att om ja får för mig att åka tillbaka dit jag nekas visum men det måste väl kunnas ordnas på nått sätt om man härjar me lite personer

Australiensare ar bast pa byrakrati sa kan mycket val tanka mig att det kommer sta dig till last om du bestammer dig for att komma tillbaka till Oz.

Skulden kommer bara att dra pa ranta och andra omkostnader, och latt fordubblas innan den gar till utmatning. Givetvis sa kommer dom inte att jaga i Sverige med den skulden, men kommer att ploppa upp som gubben ur ladan nar du ansoker om visum igen.

Skiter du i vilket sa strunta betala men om du tankt att du hade velat besoka Oz igen i framtiden foreslar jag att du betalar moget...

Jag fick boter for nat ar sedan men var pa den tiden bara en backpacker utan fast address sa boten nadde mig forst ett ar senare, och var plotsligt 3 ggr storre och dessutom pa vag till utmatning:död

Lyckades prata bort det mesta av den genom att forklara situationen med att jag flyttat runt och inte fatt tidigare paminnelserna (de har ingen register over folkbokforingsadresser!!!) men fick betala originalboten.

*/ ?>
Back