Fortkörning

b0bl00i skrev:
polisjävlar, ska skaffa min speed triple så fort jag kan..och gasa ifrån dom.. om man vågar ! nån som kört ifrån snuten?
Det är det många som har gjort. Det är också många som har försökt utan att lyckas. Det finns också dem som har försökt och nu ligger under jord eller sitter i rullstol.

b0bl00i skrev:
2471732 Var påväg hem från volvo torslanda i full rulle och råkade av all jäkelskap möta en polispatrull 00:15 som tog hand om mitt körkort, 151 på en 70 väg...
ingen hit, blir det ett halvår utan körkort eller måste jag köra upp igen? någon som har haft samma tur? :va
Jag uillade på nynäsvägen en onsdag 140 kmh fick 6 mån o böter typ 5-7 tusen ngt.. det e nog lungt för dig... Jag har en jävla massa trafikförselser på mig.

Ärligt talat så är jag så jävla trött på polisen o deras jävla hastighetskontroller hit och dit.. Fan ta tag i de riktiga brottslingarna istället som rånar äldre damer på pengar och spränger bilar i luften...
HYCKLARE!

b0bl00i skrev:
2476460 fan, det är piss de här asså, tack för ni svarar, det låter ju trots allt som att jag kan få köra i jan/feb? iaf?.. polisjävlar, ska skaffa min speed triple så fort jag kan..och gasa ifrån dom.. om man vågar ! nån som kört ifrån snuten?

:tummenupp
Det är ingen hit att köra ifrån snuten... Stanna hellre...Adrenalinet pumpar som fan o det är lätt att göra ett misstag.. sen är det slut.........................

Sköna besservissers här. Bli av me kortet i 12 månader för det lixom. BMW-johan fick väl 12 månader när han smet från polisen + körningar i 290+

Han behövde inte ens ta om kortet. Det Svenska lagsystemet är ett skämt

vbg_snake skrev:
2477226 Sköna besservissers här. Bli av me kortet i 12 månader för det lixom. BMW-johan fick väl 12 månader när han smet från polisen + körningar i 290+
Han behövde inte ens ta om kortet. Det Svenska lagsystemet är ett skämt

hehe mm det låter ju lovande,men bmjohan hade dom ingen laser på eller?
vi får hoppas på det bästa! surt om man ska till tingsrätten för en sån här jävla pisssak. klart som fan man inte feskör mitt i natten?..eller??:arsele

Bennybeach skrev:
2476479 Var dom vid infarten till kaparnas bana? där står dom ofta och plockar in volvodårar.

nix dom stod vid bergkristalsgatan den busshållplatsen där..på västerleden
dom asen...

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...