Fortkörning

b0bl00i skrev:
polisjävlar, ska skaffa min speed triple så fort jag kan..och gasa ifrån dom.. om man vågar ! nån som kört ifrån snuten?
Det är det många som har gjort. Det är också många som har försökt utan att lyckas. Det finns också dem som har försökt och nu ligger under jord eller sitter i rullstol.
 
b0bl00i skrev:
2471732 Var påväg hem från volvo torslanda i full rulle och råkade av all jäkelskap möta en polispatrull 00:15 som tog hand om mitt körkort, 151 på en 70 väg...
ingen hit, blir det ett halvår utan körkort eller måste jag köra upp igen? någon som har haft samma tur? :va
Jag uillade på nynäsvägen en onsdag 140 kmh fick 6 mån o böter typ 5-7 tusen ngt.. det e nog lungt för dig... Jag har en jävla massa trafikförselser på mig.
 
Ärligt talat så är jag så jävla trött på polisen o deras jävla hastighetskontroller hit och dit.. Fan ta tag i de riktiga brottslingarna istället som rånar äldre damer på pengar och spränger bilar i luften...
HYCKLARE!
 
b0bl00i skrev:
2476460 fan, det är piss de här asså, tack för ni svarar, det låter ju trots allt som att jag kan få köra i jan/feb? iaf?.. polisjävlar, ska skaffa min speed triple så fort jag kan..och gasa ifrån dom.. om man vågar ! nån som kört ifrån snuten?

:tummenupp
Det är ingen hit att köra ifrån snuten... Stanna hellre...Adrenalinet pumpar som fan o det är lätt att göra ett misstag.. sen är det slut.........................
 
Sköna besservissers här. Bli av me kortet i 12 månader för det lixom. BMW-johan fick väl 12 månader när han smet från polisen + körningar i 290+

Han behövde inte ens ta om kortet. Det Svenska lagsystemet är ett skämt
 
vbg_snake skrev:
2477226 Sköna besservissers här. Bli av me kortet i 12 månader för det lixom. BMW-johan fick väl 12 månader när han smet från polisen + körningar i 290+
Han behövde inte ens ta om kortet. Det Svenska lagsystemet är ett skämt

hehe mm det låter ju lovande,men bmjohan hade dom ingen laser på eller?
vi får hoppas på det bästa! surt om man ska till tingsrätten för en sån här jävla pisssak. klart som fan man inte feskör mitt i natten?..eller??:arsele

Bennybeach skrev:
2476479 Var dom vid infarten till kaparnas bana? där står dom ofta och plockar in volvodårar.

nix dom stod vid bergkristalsgatan den busshållplatsen där..på västerleden
dom asen...
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top