Dziadek
Är snabbare än din hoj, frifall 296km/h
Tjena!
Lyckades få en fortkörningsböter idag i halmstad på nissastigen. han bromsa ner så jag bara var 18km över hastigheten.
var påväg hem efter ett tungt träningspass, så jag va rätt slö i huvet.
på vägen hem så låg nån socke med en röd celica å hetsade i baken å viftade att jag skulle upp på bakhjulet.
Efter några tapra försök så gav jag upp å drog på full gas å stack iväg.
å TADAM! där står en hel armé av snutar, hinner somsagt bromsa ner endel,
en snut går ut mitt i vägen för att stanna mig, jag tänkte ge full gas å dra iväg.
men så ser jag att det står en mc snut redo att dra iväg, så jag stannar
hej pådig, 1200kr i böter.
Sen så står jag där å konverserar lite med snutarna, den ena mc snuten börjar prata med mig om det ena å det andra. att jag hade tur att dem inte klockade mig tidigare eller lite senare. Att jag borde byta däck för dem e slitna m.m m.m m.m
sen så prata han lite om olyckan som skedde för nårra dagar sen.
han sa det va en HA snubbe från Norge som dog, å log lite lätt
ett problem mindre, tydligen
jaja, full gas spar tid
Lyckades få en fortkörningsböter idag i halmstad på nissastigen. han bromsa ner så jag bara var 18km över hastigheten.
var påväg hem efter ett tungt träningspass, så jag va rätt slö i huvet.
på vägen hem så låg nån socke med en röd celica å hetsade i baken å viftade att jag skulle upp på bakhjulet.
Efter några tapra försök så gav jag upp å drog på full gas å stack iväg.

å TADAM! där står en hel armé av snutar, hinner somsagt bromsa ner endel,
en snut går ut mitt i vägen för att stanna mig, jag tänkte ge full gas å dra iväg.
men så ser jag att det står en mc snut redo att dra iväg, så jag stannar

hej pådig, 1200kr i böter.
Sen så står jag där å konverserar lite med snutarna, den ena mc snuten börjar prata med mig om det ena å det andra. att jag hade tur att dem inte klockade mig tidigare eller lite senare. Att jag borde byta däck för dem e slitna m.m m.m m.m
sen så prata han lite om olyckan som skedde för nårra dagar sen.
han sa det va en HA snubbe från Norge som dog, å log lite lätt

ett problem mindre, tydligen
jaja, full gas spar tid