Fortfarande säsong!

Riktiga män äter snö och skiter istappar.
Norr om Umeåälven = Sverige (där män fortfarande är män)
Söder om den = våld,knark etc.(dit männen som sminkar sig tar vägen)

Ska bli kul att se hur många sekunder det tar innan nån hugger :)

Körde till skolan idag :) Det var inte såå kallt tycke jag, Men nu får den nog stå inne ett tag tills servicen är gjord!

Det är så man blir förbannad :mad:
-10 grader eller mer hela veckan, synd att alla pratar så konstigt nere i skåneland annars tror jag man skulle bott där..:gnissla

Det är inte värt det, tro mig.....bättre kallt och riktig snö är surslask och tö. Fördelen i norr är att man kan köra i dagsljus hela maj och juni.:D

17 mil idag (med paus vid 8.5 mil). gick bra men lite kallt ett tag när tempen va nere på 3 minus... 3 plus som mest då kändes de nästan varmt..... de e hårdrock...:yoparty

i gävleborg ska det också vara uppehåll fast temp mellan -5 -10 närmaste tid på med tjockjackan bara man vill inte bli förkyld:sjuk

Jag kör några kortare rundor ((30-40min)) pga av att jag får rejäla problems med mina händer. Hade det inte vart för händerna så hade jag kört mycket mer!

Goretexställ :yoparty

Måste skaffa handtagsvärmare!

körde Heidelberg-Lund i ett sketet åttitalsställ, sunkiga boots och handskar i regn och +/- noll i en sittning. 94 mil. Hårdrockspoäng?

17 mil idag (med paus vid 8.5 mil). gick bra men lite kallt ett tag när tempen va nere på 3 minus... 3 plus som mest då kändes de nästan varmt..... de e hårdrock...:yoparty

kläder och kläder, ett ofordrat ställ från jesu tid som jag köpte av en karl i Hjärup för 200 kr. Det och handskarna och bootsen är genomblöta sen Frankfurt. Sen haglade det lite också.

hade du kläder o boots på dig? de är lite osportsligt.. men ok du några poäng då...

Har väl aldrig vart kylan som sätter stop för mc åkandet.. Saltet är väl den största boven:gnissla

Idag tog jag en tur med motorcykeln på några mil.
Funkade rätt så bra men det blev ganska kallt om snoppen.
Bastu och bira sitter inte helt fel nu.

Last edited:
Jag kör varje dag :tummenupp tills snön/isen kommer nån gång i januari :) :huvet :yoparty

Här körs det fortfarnade. Har planerat körning några stycken imorgon den 16/12

Ska bli kallt men kul

Var ute å åkte en sväng idag det var kalasväder torrt o fint, synd att inte solen lyste bara. Blev sissådär en 6 mil.:D

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden