Fortfarande fina dagar!

Lundberg

Nu har jag verkligen en drömhoj!
Gick med
9 Oct 2006
Hoj
Honda CBR600F 2011
Hej alla,

Vilken dag det blev! Jag var ute i nästan 4 timmar! Letade som f.. efter några andra åkare men hittade inte någon! :huvet

Hade tänkt att ställa av i går men skippade det och det är jag glad för!

Var är troligaste stället att det finns några andra glada hojåkare ifall det dyker upp några fler fina dagar?

(Tillbringade morgonen med att kolla lite Ghostrider filmer så jag hade nog åkt en sväng oavsett vädret, grymt sug i tarmen efter några filmer. Tack Ghostrider för suveräna rullar)

//Lundberg

Ställde bort hojen förra helgen =/ Det var iofs läge, så här såg det ut i morse:

Bild(18).jpg

Lundberg skrev:
2561712 Hej alla,

Vilken dag det blev! Jag var ute i nästan 4 timmar! Letade som f.. efter några andra åkare men hittade inte någon! :huvet

Hade tänkt att ställa av i går men skippade det och det är jag glad för!

Var är troligaste stället att det finns några andra glada hojåkare ifall det dyker upp några fler fina dagar?

(Tillbringade morgonen med att kolla lite Ghostrider filmer så jag hade nog åkt en sväng oavsett vädret, grymt sug i tarmen efter några filmer. Tack Ghostrider för suveräna rullar)

//Lundberg

Jag var ute i några timmar runt i Norrort. Den enda jag mötte var en trött kromsläde modell ölmage. :confused:

I morrn åker hojen in i garage.

GeFeldz skrev:
2562350 Ställde bort hojen förra helgen =/ Det var iofs läge, så här såg det ut i morse:

View attachment 168406

Aaaaahhhhhh !!!!!!:eek: Använd inte såna sjuka perversa bilder här på forumet !! Folk kan få sömnproblem , självmordstankar o andra intressen....:zpy

GeFeldz skrev:
2562350 Ställde bort hojen förra helgen =/ Det var iofs läge, så här såg det ut i morse:

View attachment 168406

Oj tjena ja jag förstår jag hade inte heller haft den påställd med det där vädret! Fan man skulle ha samma väder som mallis! :)

Cyclops skrev:
2562363 Jag var ute i några timmar runt i Norrort. Den enda jag mötte var en trött kromsläde modell ölmage. :confused:

I morrn åker hojen in i garage.

Haha ja det kan jag säga att det var inte mig du såg i alla fall! :)

Jag har också ställt den i garaget nu, fast påställd! :D Bara ta ut och köra om vädret tillåter!

//Lundberg

Last edited:
Folkezx9r skrev:
2562368 Aaaaahhhhhh !!!!!!:eek: Använd inte såna sjuka perversa bilder här på forumet !! Folk kan få sömnproblem , självmordstankar o andra intressen....:zpy

Då ska jag inte lägga ut några foton, men jag kan berätta att det ligger över 50cm blötsnö ute på gården :huvet

Jag har börjat att misstänka att sommaren är över.:gråta
Vi ses ute på vägarna så fort asfalten har kommit fram(om 5-5 1/2 månader):tummenupp

Men nu när asfalten är spårlöst borta så hoppas jag på att kylan kommer så att man får ta fram snöskotern och sniffa i sig lite tvåtaktsrök. :yoparty

LCF skrev:
2564303
Men nu när asfalten är spårlöst borta så hoppas jag på att kylan kommer så att man får ta fram snöskotern och sniffa i sig lite tvåtaktsrök. :yoparty

AMEN! :yoparty

LCF skrev:
2564303 Då ska jag inte lägga ut några foton, men jag kan berätta att det ligger över 50cm blötsnö ute på gården :huvet

Ööh... Vilket land bor du i? :tungan

I stockholm så regnar det hela tiden så man kan inte riktigt njutåka, har mest blivit en tur som slutade i regn och det var inte så skoj... men det kommer väl regna tills regnet blir snö, förmodligen, jag låter hojen stå kvar ett tag till, för säkerhetens skull!

Ska ställa in hojjen ikväll. Ute i Eskilstuna. 12 mil hemifrån. Man får passa på att köra ut den medan det går. Det blir ju snabbt risigare nu. Tvi!

Tog hojjen till jobbet idag, ca 2 km. Bara den lilla biten i stadstrafik var en njutning. Och solen SKEN. Det är synd och skam att den ska ställas in! Buhuu.

I helgen blir det fint väder. :yoparty

Starstriker skrev:
2565245 Ska ställa in hojjen ikväll. Ute i Eskilstuna. 12 mil hemifrån. Man får passa på att köra ut den medan det går. Det blir ju snabbt risigare nu. Tvi!

Tog hojjen till jobbet idag, ca 2 km. Bara den lilla biten i stadstrafik var en njutning. Och solen SKEN. Det är synd och skam att den ska ställas in! Buhuu.

vart jobbar du någonstans? vart i stan?

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back