Forsberg och Lidström till VM !!!!!

Fogel99

www.ducceklubben.org
Gick med
23 Mar 2004
Hoj
Yamaha R1 -98 röd, vit, svart och ett ART slipon - - - - Ducce 748 (854 cc) ,Ducati performance trimchip ,kemnarace koppling ,Termignoni pipor
Forsberg och Lidström till VM ,ja du läste rätt.
Yeahh. :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Lördag 20.00 :fyllisar :fyllisar :fyllisar :klappar :klappar

32" tv. serround på högt.Landslagströjan på , ölen i is hink bredvid soffan.
pisse paus i reklamen,

Ahhh älskar Vm :Bugar

Jag säger bara :yoparty :yoparty :yoparty Hoppas foppa snurrar upp jenkarna på lördag :tummenupp

Nisse Järnet skrev:
Jänkarna tar vi lätt igen! :tummenupp

Nja dom spelar ju gris hockey dvs dom har inga riktiga sjärnor men dom jobbar som i ett lag å då blir de svårt. Men vi vinner de är jag säker på, fast jag hoppas att affe börjar göra mål snart. Men vad spelar de för roll nu kommer ju foppa den mäst kompletta spelaren i NHL.

Ett kjedja är aldrig starkare än sin svagaste länk. Lika gäller i hockey.
Så det enda dom där inflygna NHL killarna gör är att dom höjer lag moralen eftersom dom vet att dom har med några av världens bästa lirare i sitt lag. å på så vis blir den svaga länken starkare och dom starkaste kan glänsa.

Jag läste igår i Aftonbladet att Forsberg tackat NEJ till VM.
Har han ändrat sig?

Kimze skrev:
Jag läste igår i Aftonbladet att Forsberg tackat NEJ till VM.
Har han ändrat sig?

Japp han skulle ju opereras, men var hygglo och sköt sin operation ett tag. igår va det nej men idag är det ja.

jag är mer glad att lidström kommer!..han är ju helt rå grym! förhopnings vis kommer man få så några sten hårda blålinje skott rakt förbi målisen..och så kommer kanske Powerplay bli bättre med han som styr det..

stony skrev:
Lördag 20.00 :fyllisar :fyllisar :fyllisar :klappar :klappar

32" tv. serround på högt.Landslagströjan på , ölen i is hink bredvid soffan.
pisse paus i reklamen,

Ahhh älskar Vm :Bugar

Härligt att läsa att man inte är ensam om att digga hockey-vm :tummenupp :rock :banana

Jocke W skrev:
jag är mer glad att lidström kommer!..han är ju helt rå grym! förhopnings vis kommer man få så några sten hårda blålinje skott rakt förbi målisen..och så kommer kanske Powerplay bli bättre med han som styr det..

Så sant. Det snackas på tok för lite om Lidström i Sverige. En mer komplett back får man nog inte tag i även om han kanske har sina bästa år bakom sig. Har man tagit tre Norris trophy så är man grym!

Ska bli jäkligt kul att Sverige möta USA på lördag. Hoppas det blir lika bra som igår, gårdagens match var ju lätt den bästa hittills.

Nä nu börjar Kanada-Finland :fyllisar

Qwerty skrev:
Ett kjedja är aldrig starkare än sin svagaste länk. Lika gäller i hockey.
Så det enda dom där inflygna NHL killarna gör är att dom höjer lag moralen eftersom dom vet att dom har med några av världens bästa lirare i sitt lag. å på så vis blir den svaga länken starkare och dom starkaste kan glänsa.

Jag säger att foppa är så j-la bra att de spelar ingen roll (nästan iaf) vilka han spelar med så kommer den 5 att spela ett sånt fint spel pga foppa............

goodfella de du säger är helt riktigt de sägs för lite om Lidström för att vara en topp 5 back i NHL (tycker jag iaf) Han kommer gör otroligt mycket för sverige.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman