Formel1-date på söndag

Macho Woman skrev:
Jamen, HUR? Vad ska ni göra fram tills dess?
Först träffas vi på kvällen o tar nåra bira på puben o peppar oss genom att bråka om vem som e bäst i år,vem som kommer vinna,bästa stallet/bilen m.m.Sen buar vi andra ut henry o kallar honom för sopa o går hem o tar en powernap,sen träffas vi nån timme före loppet,dricker lite vin o käkar lite plockmat,buar åt henry igen.Sen blir det snackförbud under loppet.Efter loppet brukar henry bua ut oss innan vi skiljs åt.Han e ju den enda av oss som e så feg att han hejar på ferarri varje år.He he
 
ktmjacke skrev:
Först träffas vi på kvällen o tar nåra bira på puben o peppar oss genom att bråka om vem som e bäst i år,vem som kommer vinna,bästa stallet/bilen m.m.Sen buar vi andra ut henry o kallar honom för sopa o går hem o tar en powernap,sen träffas vi nån timme före loppet,dricker lite vin o käkar lite plockmat,buar åt henry igen.Sen blir det snackförbud under loppet.Efter loppet brukar henry bua ut oss innan vi skiljs åt.Han e ju den enda av oss som e så feg att han hejar på ferarri varje år.He he

Jag är allergisk mot Tifosis och tveksam mot power naps. Det är så förbannat svårt att vakna igen. Och vad är planen för mig om jag skulle komma till er? Ska jag åka ut till Huddinge vid halv fyra? :confused:
 
Macho Woman skrev:
Jag är allergisk mot Tifosis och tveksam mot power naps. Det är så förbannat svårt att vakna igen. Och vad är planen för mig om jag skulle komma till er? Ska jag åka ut till Huddinge vid halv fyra? :confused:
Hey lady,dont ask me.Du får ju naturligtvis komma på dan om du vill delta i häcklingen,det där med powernaps va mest på skoj,då kommer man väl aldrig upp igen.Tidigare säsonger har det dock förekommit ofrivilliga sådana då vi haft whiskeyprovning i samband med f1-kvällar. :tummenupp
 
Formel 1 träning i natt redan, 00.55 börjar det :fyllisar
 
loser skrev:
Jacke, bara för att retas lite efter nattens träning: Forza FERRARI!

Ja, malt är gott, bjuder du?
Ja för att va sportslig så måste jag ju erkänna att han kan köra bil den där lille tysken.Anledningen till att jag inte hejar på honom e att det känns så billigt att hålla på nån som bara vinner hela tiden,gillar underdogstuket mer.Hoppas wirdhem eller va han heter kommer att fixa en styrning så han kan visa vart skåpet ska stå.Men nassen har ju en grym erfarenhet o känsla för när han kan våldsköra eller ta det lugnt,så han e svårslagen.Grymt team oxå,bra bil.Jo jag är känd för att vara givmild när det gäller det mesta,o allra helst sprit. :rofl
 
ktmjacke skrev:
Ja för att va sportslig så måste jag ju erkänna att han kan köra bil den där lille tysken.Anledningen till att jag inte hejar på honom e att det känns så billigt att hålla på nån som bara vinner hela tiden,gillar underdogstuket mer.Hoppas wirdhem eller va han heter kommer att fixa en styrning så han kan visa vart skåpet ska stå.Men nassen har ju en grym erfarenhet o känsla för när han kan våldsköra eller ta det lugnt,så han e svårslagen.Grymt team oxå,bra bil.Jo jag är känd för att vara givmild när det gäller det mesta,o allra helst sprit. :rofl

Gillar ferrari, ogillar tyskar i allmänhet (diskriminering, jag vet, men testa att resa lite i livet så fattar ni vad jag menar. Finns det 1 tysk på hotellet, så nog f-n hörs / märks han). Wirdheim borde kunna hävda sig bra inom Jaguar stallet, och det är det man får titta på. Gör han bra resultat, raggar sponsorer, så dyker det nog upp en 2:a bils plats snart.
ktmjacke, läste i någon tråd att du var utflyttad s-vallsbo, länge sedan?
 
loser skrev:
Gillar ferrari, ogillar tyskar i allmänhet (diskriminering, jag vet, men testa att resa lite i livet så fattar ni vad jag menar. Finns det 1 tysk på hotellet, så nog f-n hörs / märks han). Wirdheim borde kunna hävda sig bra inom Jaguar stallet, och det är det man får titta på. Gör han bra resultat, raggar sponsorer, så dyker det nog upp en 2:a bils plats snart.
ktmjacke, läste i någon tråd att du var utflyttad s-vallsbo, länge sedan?
Japp stämmer,bott i s-vall o timrå i 19 år.Jobbade o bodde i hanover i ett år-95.Men på hemmaplan så e tyskarna faktiskt helt annorlunda,riktigt gästvänliga.Men när dom befinner sig utanför gränserna så tror dom att dom äger hela världen,en riktig pina.E du från s-vall själv eller?
 
Faaan somnade 00:50 inatt :rolleyes:
Gick det bra för Björn?

Jag vill också se F1 med bira på söndag :fyllisar säg till om nån vill komma/ ha mig på besök :hej

Jag e ganska snäll
 
ktmjacke skrev:
Japp stämmer,bott i s-vall o timrå i 19 år.Jobbade o bodde i hanover i ett år-95.Men på hemmaplan så e tyskarna faktiskt helt annorlunda,riktigt gästvänliga.Men när dom befinner sig utanför gränserna så tror dom att dom äger hela världen,en riktig pina.E du från s-vall själv eller?

Tyska, det är kärlekens språk! Så ÄR det!
Japp, hade mina första 25 år däruppe, har kvar föräldrar å stuga i byn. Gör korta studiebesök däruppe, men det blir inte direkt ofta nuförtiden. Börjar få feelingen att de flesta som är födda på 60-70-talet har flytt staden och bosatt sig på annan ort (de flesta här i människobyn dock).
Så mao så vill du ha Patron Vodka i groggen på nästa SH-pub, eller dricker du inte "köpesprit".
 
loser skrev:
Tyska, det är kärlekens språk! Så ÄR det!
Japp, hade mina första 25 år däruppe, har kvar föräldrar å stuga i byn. Gör korta studiebesök däruppe, men det blir inte direkt ofta nuförtiden. Börjar få feelingen att de flesta som är födda på 60-70-talet har flytt staden och bosatt sig på annan ort (de flesta här i människobyn dock).
Så mao så vill du ha Patron Vodka i groggen på nästa SH-pub, eller dricker du inte "köpesprit".
He he,jodå,nog klarar man kontrollerade flaskor oxå,men helst dricker jag öl,klarar inte spriten så bra.
 
ktmjacke skrev:
He he,jodå,nog klarar man kontrollerade flaskor oxå,men helst dricker jag öl,klarar inte spriten så bra.

Är e här sådan tocken köpesprit? Huh, vad schtyggt det schmaka? (helt ärlig kommentar av en 25 årig snubbe ifrån Gräftåvallen (by utanför ö-sund).
Nä, man har dragit ner på partajandet, jag är sjuk i 2 dagar efter ett rejält kalas nuförtiden.
 
loser skrev:
Är e här sådan tocken köpesprit? Huh, vad schtyggt det schmaka? (helt ärlig kommentar av en 25 årig snubbe ifrån Gräftåvallen (by utanför ö-sund).
Nä, man har dragit ner på partajandet, jag är sjuk i 2 dagar efter ett rejält kalas nuförtiden.
He he he,mitt problem e nog snarare att jag brukar bli utsläppt efter 2 dagar när jag dricker sprit. :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top