Formel 1

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Tjena...någon som vet om dom sänder tidsträningen idag ? Hur dags o vilken kanal i så fall? O vilken kanal o tid imorgon för racet?
 

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Ok tackar för infon....då blir det till o kliva upp inatt då för man inte ska missa nåt:yoparty
Ja, har inte McLaren fått till tillförlitligheten så har nog Alonso gjort ett riktigt nerbyte i alla fall o då blir nog Ferrari rätt svårslagna....Men det är ju bara att hoppas att några kan vara med o slåss lite så det blir lite mera sevärt
 

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Ja nu bör ju Kimi ha bra läge....han lär ju ha väntat på denna chansen...kanske han får bli världsmästare nu äntligen....Synd bara att Schumacher behövde kliva åt sidan för att Kimi skulle få möjligheten...i rätt material så hade kanske Kimi slagit även Schumacher........
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Ja nu bör ju Kimi ha bra läge....han lär ju ha väntat på denna chansen...kanske han får bli världsmästare nu äntligen....Synd bara att Schumacher behövde kliva åt sidan för att Kimi skulle få möjligheten...i rätt material så hade kanske Kimi slagit även Schumacher........
Knappast. Finnpekka vinner inte VM oavsett.
 

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
Ja nu bör ju Kimi ha bra läge....han lär ju ha väntat på denna chansen...kanske han får bli världsmästare nu äntligen....Synd bara att Schumacher behövde kliva åt sidan för att Kimi skulle få möjligheten...i rätt material så hade kanske Kimi slagit även Schumacher........
Rätt material för finnen är väl solitt pansarstål!
Han kör alltid sönder i avgörande lägen och det vinner han inte
titeln på.
 

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Rätt material för finnen är väl solitt pansarstål!
Han kör alltid sönder i avgörande lägen och det vinner han inte
titeln på.

Ja om det bara är det som det handlar om så lär ju Alonso fortfarande ha läge...vilket han säkert har också...han är ju suverän på att ha koll på var han har gränserna.....men i Mclarens fall är jag inte säker på att det räcker...såvida dom inte har en mera tillförlitlig bil i år än dom har haft dom sista åren....
Men hursomhelst ska det bli skoj o se hur det utvecklar sig brukar ju ta några race innan allt är på plats...
O det är ju sant att det inte räcker o vara snabb på ett par varv....man måste ju få materialet o hålla ända hem också....o där var väl en av Schumachers stora styrkor också
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
smily1190.gif
smily1190.gif
smily1190.gif
smily1190.gif
smily1190.gif
 

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Berget
Hoj
ZX9R svarten
Jag misstänker att Kimi kan bli en stark kandidat till titeln i år, med en bil som inte havererar sista varvan o så:yoparty Kul att säsongen är igång igen, för övrigt har jag hävdat länge att F1 är den ultimata bakfyllesysselsättningen, så nu kan man börja bli bakis igen.:D
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2825729 Jag misstänker att Kimi kan bli en stark kandidat till titeln i år, med en bil som inte havererar sista varvan o så:yoparty Kul att säsongen är igång igen, för övrigt har jag hävdat länge att F1 är den ultimata bakfyllesysselsättningen, så nu kan man börja bli bakis igen.:D
Ja, Att vara riktigt bakfull och halvsova sig igenom skiten är ju enda sättet att orka se ett helt race. ;)
 

fLedLik

fLedLik
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Karlstad
Hoj
Husqvarna 450 RR -08 Till Salu
Tyvärr måste jag säga att se Formel 1 på tv är fruktansvärt mycket roligare än Motor GP lr vad det heter med sporthojjar.
 

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Ort
Karlskrona
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Ja nog började ju Finnpekka på bästa sätt ändå....:yoparty
Men jag är också rätt säker på att Alonso lär jobba upp McLaren så att dom kommer att vara med o slåss om titlen i år....ska bli intressant o följa utvecklingen......på något sätt så känns det som att Alonso är betydligt mera motiverad......
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top