Formel 1

Jonas A

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
XJ 750 -82 GRC rsr -03 DM 1 -01 Kina Grc kopia -05 o så en 50cc "Dino" -04 till kidsen
Tjena...någon som vet om dom sänder tidsträningen idag ? Hur dags o vilken kanal i så fall? O vilken kanal o tid imorgon för racet?

Ok tackar för infon....då blir det till o kliva upp inatt då för man inte ska missa nåt:yoparty
Ja, har inte McLaren fått till tillförlitligheten så har nog Alonso gjort ett riktigt nerbyte i alla fall o då blir nog Ferrari rätt svårslagna....Men det är ju bara att hoppas att några kan vara med o slåss lite så det blir lite mera sevärt

Ja nu bör ju Kimi ha bra läge....han lär ju ha väntat på denna chansen...kanske han får bli världsmästare nu äntligen....Synd bara att Schumacher behövde kliva åt sidan för att Kimi skulle få möjligheten...i rätt material så hade kanske Kimi slagit även Schumacher........

Ja nu bör ju Kimi ha bra läge....han lär ju ha väntat på denna chansen...kanske han får bli världsmästare nu äntligen....Synd bara att Schumacher behövde kliva åt sidan för att Kimi skulle få möjligheten...i rätt material så hade kanske Kimi slagit även Schumacher........
Knappast. Finnpekka vinner inte VM oavsett.

Rätt material för finnen är väl solitt pansarstål!
Han kör alltid sönder i avgörande lägen och det vinner han inte
titeln på.

Rätt material för finnen är väl solitt pansarstål!
Han kör alltid sönder i avgörande lägen och det vinner han inte
titeln på.

Ja om det bara är det som det handlar om så lär ju Alonso fortfarande ha läge...vilket han säkert har också...han är ju suverän på att ha koll på var han har gränserna.....men i Mclarens fall är jag inte säker på att det räcker...såvida dom inte har en mera tillförlitlig bil i år än dom har haft dom sista åren....
Men hursomhelst ska det bli skoj o se hur det utvecklar sig brukar ju ta några race innan allt är på plats...
O det är ju sant att det inte räcker o vara snabb på ett par varv....man måste ju få materialet o hålla ända hem också....o där var väl en av Schumachers stora styrkor också

smily1190.gif
smily1190.gif
smily1190.gif
smily1190.gif
smily1190.gif

Jag misstänker att Kimi kan bli en stark kandidat till titeln i år, med en bil som inte havererar sista varvan o så:yoparty Kul att säsongen är igång igen, för övrigt har jag hävdat länge att F1 är den ultimata bakfyllesysselsättningen, så nu kan man börja bli bakis igen.:D

2825729 Jag misstänker att Kimi kan bli en stark kandidat till titeln i år, med en bil som inte havererar sista varvan o så:yoparty Kul att säsongen är igång igen, för övrigt har jag hävdat länge att F1 är den ultimata bakfyllesysselsättningen, så nu kan man börja bli bakis igen.:D
Ja, Att vara riktigt bakfull och halvsova sig igenom skiten är ju enda sättet att orka se ett helt race. ;)

Tyvärr måste jag säga att se Formel 1 på tv är fruktansvärt mycket roligare än Motor GP lr vad det heter med sporthojjar.

Ja nog började ju Finnpekka på bästa sätt ändå....:yoparty
Men jag är också rätt säker på att Alonso lär jobba upp McLaren så att dom kommer att vara med o slåss om titlen i år....ska bli intressant o följa utvecklingen......på något sätt så känns det som att Alonso är betydligt mera motiverad......

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT