Formel 1-tråden 2008

Spännande.
Antisspin var ett jävla skit när dom införde det, starten blir mindre intressant då.

Ingen fara, Kimi e klippan och skulle han missa så har vi ju Kovalainen:tummenupp

Riktigt, och inte bara starten utan hela racet, bara bra TC är borta.

Ja nu lär ju förarna avgöra lite mer av körningen igen då....säkert bara bra för hela sporten !

Ja nu sitter ju Hamilton o Alonso i olika stall igen ska bli kul o se om Renault kan komma tillbaka igen...

Nu har det gått för lååååååångt!:mad:
Detta är Sporthoj.com "Här snackas det Sporthoj" - Sedan när blev F1 Sporthoj? Håll sajten fri från allt som har med 4-hjuliga fordon att göra!(Möjligtvis Quad´s)

*Spräcker snart en ven i pannan*:näsblod
Lessen Lena, men jag kunde inte hålla mig. Är ju diplomerad moraltant som du vet :)

Detta är Sporthoj.com "Här snackas det Sporthoj" - Sedan när blev F1 Sporthoj? Håll sajten fri från allt som har med 4-hjuliga fordon att göra!(Möjligtvis Quad´s)

Lessen Lena, men jag kunde inte hålla mig. Är ju diplomerad moraltant som du vet :)
Kontrollera vilken forumdel du befinner dig i.

Kontrollera vilken forumdel du befinner dig i.
:klappar
Precis , allting i forumet behöver inte handla om tvåhjulingar , finns ju annat här i livet också än hojar t.e.x all motorsport,familjen osv. Man behöver inte svara på varje inlägg som finns här , om man inte är intresserad av F1. Personligen tycker jag att det är facshinerande(stavning) se dom där killarna att köra sina monsterbilar och allt annat runtomkring , partyn , lönerna o inte minst brudarna:tuttar ja ja , nu ska jag lägga mig så orkar man gå upp 05.15 imorgon....förresten Sverige har 2 jättebra kommentatorer i F1 , Eje och Janne , framförallt Eje , han kan så jävla mycket om F1 och alltid så sakligt , han är ju riktigt duktig....synd för Kimi , hoppas Maranellofolket fixar det på nåt sätt:va

Om det inte är intressant så kan du ju alltid kolla bort, jag har aldrig fattat det där med att man måste välja två eller fyra hjul....ALL motorsport är bra sport !

:mad: Motogp och Formel 1 krockar inte med varandra, alll racing är skoj, tröööööööökmöns.

Ps...man börjar allvarligt undra om någon håller en :pangihuve om man gnäller på en forumdel som har med OT-delen, var rubriken missuppfattande eller,? KLICKA INTE PÅ DEN DÅ OM DU HADE FÖRVÄNTAT DIG NÅGOT MCRELATERAT:huvet. Vad hade du väntat dig att tråden skulle handla om?.

Du får väl pm;a pappa swedie o klaga då...:6surkart

Snart smäller det!!! :banana

Last edited:
Lite lätt kaos race, 7st i mål,

:mad: Motogp och Formel 1 krockar inte med varandra, alll racing är skoj, tröööööööökmöns.

Ps...man börjar allvarligt undra om någon håller en :pangihuve om man gnäller på en forumdel som har med OT-delen, var rubriken missuppfattande eller,? KLICKA INTE PÅ DEN DÅ OM DU HADE FÖRVÄNTAT DIG NÅGOT MCRELATERAT:huvet. Vad hade du väntat dig att tråden skulle handla om?.

Du får väl pm;a pappa swedie o klaga då...:6surkart

Snart smäller det!!! :banana

Icke! Jag ser det som min livsuppgift att hitta saker att anmärka på, mitt mål är inte bara att det ska leda till att man startar Ringhalsreaktorn igen, utan även att OT-delen stängs så att jag kan få ro i min gnälliga själ.:hihi :dumpåriktigt:rolleyes:

Att jag klickade på rubriken berodde på att jag blev :mad: när jag såg ännu ett icke-mc relaterat inlägg, denna gång i form av ett äckligt F1-inlägg :näsblod Ropen skalla, ett bilfritt mc-forum åt alla!

Men ja ja, jag får väl ge upp & vika mig för massan....för den här gången.
Men snart dyker jag upp i en tråd & gnäller när du minst anar det:tungan

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back