Formel 1 2006

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Xtra Terrestrial 660
Dags igen, tänkte att vi behöver en tråd för att täcka detta ämne. Har inte sett någon annan tråd för denna säsongen.

Så fram och spekulera, ska skomakaren ta revanch eller är han på väg neråt? Kommer Spanjoren att leva upp till förväntningarna som finns?
Vilket stall kommer att utmärka sig, skrälla, eller bara blåsa motorer?

Det kommer och bli en intressant säsong helt klart, iom att det är ny motorregler bl.a...

Själv hoppas jag på att finnen vinner i år.

An3Azz skrev:
Det kommer och bli en intressant säsong helt klart, iom att det är ny motorregler bl.a...

Själv hoppas jag på att finnen vinner i år.

Är det solklart vilket stall han kör för i år?

supernaut skrev:
Är det solklart vilket stall han kör för i år?

Om du menar den språkligt sett obildbara finnen så är det solklart att han kör McLaren den här säsongen. Om du menar tysk-finnen så är det solklart att han i vart fall är en del av Williamsteamet och gör han inte bort sig så kommer han säkerligen köra för stallet året ut.

Då har man skaffat VIASAT digital parabol då för att inte missa nå av VIASAT´s F1 sändningar, bra erbjudande till 31 Mars, 99kr/mån första året, 179kr/mån andra året

Bara McLaren fått ordning på bilen tror jag starkt på Räikönnen. Han va helt klart den bästa föraren i fjol i alla fall.

I år är det Kimis tur.
Alonso vann på enbart tur förra året. Kimi var ständigt snabbare men hade inte en bil som höll ihop förrän 2/3 av säsongen var avklard.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg