Fordonsregistret fy fan..

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Maffiametoder eller dumheter eller är de bara inkompitenta???

aRWe ringer mig och säger att en summa på 1040kr sätts in på LrMc´s konto ang avställning av en Saab.

Ja det stämmer jag ställde av saaben för 2 veckor sedan men inga pengar har jag sett. Då visar det sig att Fordonsskitregister har letat upp något konto med mitt namn på och "bara" skickat i väg pengarna utan att jag har bett om någon insättning. Det konstiga är att jag inte står för kontot de senaste året :va

Så jag ringer dem i dag :mad: vilken utskällning de fick :fatta! jag frågade kärringen hur ska jag kunna be en motorcyckel klubb i västerås om pengar och förklara för dem att ni gjort fel?? Jag har 3 barn och vill inte bli avrättad :D hon svarade "ojdå" :kocko

Vad ska man säga??? :kocko :kocko :kocko

Glömde en sak..

Ifall jag hade hetat Sven Svensson hade alla Sven Svennsons fått 1040kr på sina konton :kocko :kocko :kocko

VaLLe skrev:
Så jag ringer dem i dag :mad: vilken utskällning de fick :fatta! jag frågade kärringen hur ska jag kunna be en motorcyckel klubb i västerås om pengar och förklara för dem att ni gjort fel?? Jag har 3 barn och vill inte bli avrättad :D hon svarade "ojdå" :kocko

Glömde en sak..

Ifall jag hade hetat Sven Svensson hade alla Sven Svennsons fått 1040kr på sina konton :kocko :kocko :kocko
Priceless :tummenupp

VaLLe skrev:
Maffiametoder eller dumheter eller är de bara inkompitenta???

aRWe ringer mig och säger att en summa på 1040kr sätts in på LrMc´s konto ang avställning av en Saab.

Ja det stämmer jag ställde av saaben för 2 veckor sedan men inga pengar har jag sett. Då visar det sig att Fordonsskitregister har letat upp något konto med mitt namn på och "bara" skickat i väg pengarna utan att jag har bett om någon insättning. Det konstiga är att jag inte står för kontot de senaste året :va

Glömde en sak..

Så det kan gå..men betänk att den du skällde ut förmodligen var oskyldig till misstaget.....

Detaljer detaljer. I dagens samhälle har man rätt att dra alla över samma kant :mattias Men vad sa hon då förutom "Ojdå?" fixa hon till det eller?

Nu ska jag iaf öppna lucka 6 ur min chokladkalender..Myms! jaha det blev en Chokladtomte. trevligt trevligt!

SimmPsi skrev:
Detaljer detaljer. I dagens samhälle har man rätt att dra alla över samma kant :mattias Men vad sa hon då förutom "Ojdå?" fixa hon till det eller?

Nu ska jag iaf öppna lucka 6 ur min chokladkalender..Myms! jaha det blev en Chokladtomte. trevligt trevligt!

finns ju bara jävla tomtar i dom där, vill ju ha en bimbo med stora :tuttar

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back