Foppa skor

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date

MC Doktorn

Guest
Jag köpte mig ett par foppa skor igår gröna, jag känner mig otroligt inne :yoparty ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

morlock skrev:
2451408 Hehe,

Det är nog det roligaste "klädmodet" på länge.

Inte köper man väl dom för att dom är snygga?!?!?
Men sköna är dom iaf och lättvättade.

:rolleyes: Kan säga att dom däringa Foppa skona var med på marknaden i Hudik när jag var där :lol och vissa av säljarna hade dekorerat dom med blommor...jätte söta vart dom.
Hota bror min att han skulle få ett par rosa med gröna:va blommor på om han inte var snäll :lol

Minst halva Ö vik går omkring idom där skorna dom ser förj... ut men rek att ha inne dom e sköna :tungan

Alltså jag fattar inte...

Sånna skor har man på Operation..varför klafsar halva Sverige runt i Opdojjor?
Det är bara snyggt med gröna scrubs och moderiktig operationshatt ala Nursey ;) alternativt rosa scrubs..men jag fick inte använda dom på mitt förra jobb :(

MC Doktorn skrev:
2451394 Jag köpte mig ett par foppa skor igår gröna, jag känner mig otroligt inne :yoparty ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Foppatofflor... Jaa jo, säsongen för vinterskor börjar ju snart så då är ju ett par såna perfa :D :tomten

Nursey skrev:
2452952 Sånna skor har man på Operation..varför klafsar halva Sverige runt i Opdojjor?
Det är bara snyggt med gröna scrubs och moderiktig operationshatt ala Nursey ;) alternativt rosa scrubs..men jag fick inte använda dom på mitt förra jobb :(

Precis, påminner väldigt mycket om op.skorna.
Det är mängder på mitt jobb som har dom och visst dom är säkert bra med tanke på att det bara är slänga in dom i diskmaskinen när dom är nerblodade men fy satan vad ruggigt fula dom är !
Liksom.. mörkgröna op.kläder jobbar vi i och sen kommer folk i chockrosa skor till det :3freak

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar