Foppa skor

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date

MC Doktorn

Guest
Jag köpte mig ett par foppa skor igår gröna, jag känner mig otroligt inne :yoparty ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

morlock skrev:
2451408 Hehe,

Det är nog det roligaste "klädmodet" på länge.

Inte köper man väl dom för att dom är snygga?!?!?
Men sköna är dom iaf och lättvättade.

:rolleyes: Kan säga att dom däringa Foppa skona var med på marknaden i Hudik när jag var där :lol och vissa av säljarna hade dekorerat dom med blommor...jätte söta vart dom.
Hota bror min att han skulle få ett par rosa med gröna:va blommor på om han inte var snäll :lol

Minst halva Ö vik går omkring idom där skorna dom ser förj... ut men rek att ha inne dom e sköna :tungan

Alltså jag fattar inte...

Sånna skor har man på Operation..varför klafsar halva Sverige runt i Opdojjor?
Det är bara snyggt med gröna scrubs och moderiktig operationshatt ala Nursey ;) alternativt rosa scrubs..men jag fick inte använda dom på mitt förra jobb :(

MC Doktorn skrev:
2451394 Jag köpte mig ett par foppa skor igår gröna, jag känner mig otroligt inne :yoparty ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Foppatofflor... Jaa jo, säsongen för vinterskor börjar ju snart så då är ju ett par såna perfa :D :tomten

Nursey skrev:
2452952 Sånna skor har man på Operation..varför klafsar halva Sverige runt i Opdojjor?
Det är bara snyggt med gröna scrubs och moderiktig operationshatt ala Nursey ;) alternativt rosa scrubs..men jag fick inte använda dom på mitt förra jobb :(

Precis, påminner väldigt mycket om op.skorna.
Det är mängder på mitt jobb som har dom och visst dom är säkert bra med tanke på att det bara är slänga in dom i diskmaskinen när dom är nerblodade men fy satan vad ruggigt fula dom är !
Liksom.. mörkgröna op.kläder jobbar vi i och sen kommer folk i chockrosa skor till det :3freak

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back