Foooooooooooooorza ITALIA!!!!

Markus skrev:
2294628 Hallå, filmar han i 5:12 eller? :4skrika
När kommer det?

Hörde att Henry gjorde en riktigt äcklig också, ingen som har länk till den? Något när han låtsades slå i huvudet, fast det var typ en halvmeter ifrån.

Hur fan kan man göra det? En massa bortskämda killar i page som trippar runt på tå, grinar om någon rör dem och framför allt klagar på att YVL inte sponsrar med fritt smink detta VM.
Men han den fulaste av dem alla från VM 2000 var inte med i alla fall, fan vad jag har förträngt vad han och hans ridderliga frisyr hette.

Om det vore så väl att han bara filmade...

Henry har lämnat in ett par bra bidrag till Fifa Fairplay detta VM.

Det gick inget VM är 2000...?

Markus skrev:
2294628 Hur fan kan man göra det? En massa bortskämda killar i page som trippar runt på tå, grinar om någon rör dem och framför allt klagar på att YVL inte sponsrar med fritt smink detta VM.
Men han den fulaste av dem alla från VM 2000 var inte med i alla fall, fan vad jag har förträngt vad han och hans ridderliga frisyr hette.

Hahaha!! :tummenupp Håller med!
Men jag TYCKTE att de gjort det bra hittills. Och i de matcher där de råkade ut för en domare som inte tillät filmningar och blåste sönder matchen, så visade även Italianosarna att deras ben faktiskt inte är av nykokt spaghetti!
Mycket vackert spel har de presterat dessutom. Dock ej i finalen.

Däremot SVÄNGDE mitt hejande i finalen över till Fransoserna då filmingarna blev allt mer uppenbara, och spelet allt tråkigare.

Vive la France!

Synd på den korkade Zidane bra... att gå på ett så lumpet trick som psykning.
Gipskatten fick ju exakt den reaktion han ville.

Tycker inte alls att Italien skulle vinna, inte helt förtjänat. Höll på Frankrike.

Sedan att Frankrike fick en lätt dömd straff kan man diskutera (jag orkar inte iaf), men det gick fort när de kom in i straffområdet, svårt för domaren.

Zidane uppträdde oerhört oproffsigt när han lekte tjur, dock såg det förbannat kul ut. Han är verkligen inte den som filmar mest och ligger och bölar, lirar sjysst. MEN man undrar var pizzabagarn sa till Zidane som triggade han rejält.

Att Italien flertalet gånger försöker vinna boll genom att kasta sig (se bara på Ringos fina paintfilm, inlägg #20), får de inte bollen ligger de kvar och tycker domaren är cp. Blir jävligt drygt i längden...

HATAR verkligen matcher när det avgörs på straffar, det är för fan inget lir. Spela 90 min, är det lika, kör 2x15 min övertid. Fortfarande lika - SUDDEN DEATH! Första målet vinner. Men inte straffar, så tråkigt.

Tycker iaf att Frankrike var klart det bättre laget under alla matchminuter och så kommer Italien och vinner på straffar... suck.

Jag tror att Italienaren frågade Zidane varför han har så lite hår där bak på huvudet, varpå denne blev helt rosenrasande och skallningen var ett faktum.

Hur som helst helt idiotiskt gjort av Zidane. Var orolig att domaren inte skulle våga visa det röda, men visst, rättvisa skipades.

Grattis Italien, ni var "bäst".

Mighty Leif skrev:
2294655 Enligt en oseriös källa så fällde Materazzi en kommentar om att han skulle förgripa sig på zidanes barn under deras heta ordväxling.

Vet inte om det är sant, men mycket möjligt med tanke på Zidanes reaktion.

Hörde ett ryckte om att Materazzi sa till Zidane att hans gixxer var slö och seg. Därför fällde Zidane honom.

Tycker inte att Italien har varit dom värsta skådespelarna i VM. Thierry Henry har varit en av dom värsta filmarna i hela VW. Sen har Portugal varit ganska duktiga på den fronten också, t.om tyskarna har filmat en hel del.

är varken ett fan av italiensk eller fransk fotboll, men italienarna förtjänade verkligen inte den här vinsten. Folk som tycker det motsatta är förblindade av deras kärlek till stöveln...

Förresten tycker jag att Lucic borde ha dragit en "Zidanare" på domaren när han blev utvisad mot Tyskland :huvet :rofl

Lion skrev:
2294645 Lär du aldrig göra heller...

Åh nej, jag som trodde jag kunde bli kommpis med han. :gråta

JoUh skrev:
2294664 Om det vore så väl att han bara filmade...

Henry har lämnat in ett par bra bidrag till Fifa Fairplay detta VM.

Det gick inget VM är 2000...?

Henry har ju visst filmat i den här turneringen, det har varit mycket om det då han vanligtvis inte gör det.
Det var så klart EM jag menade. :)

Avanti skrev:
2294196 Jävla idiot!! Italia har varit det bästa laget, är du helt dum i huvudet!!!

Haha, bara en hårig och korkad italienare kan påstå något sådant. Nu var det inte så att bästa laget vann VM, ett av de tråkigaste dock.
Och ja, jag är helt dum i huvudet men inte korkad dock.

Skönt att spektaklet är över iaf, nu kan vi inrikta oss på det mycket roligare VM som är ett återkommande sådant också (vad är det för vits att köra vart 4:e år!!?) och det är HOCKEY-VM, det enda som betyder nåt!

Jag stör mig mest på kommentatorerna, hur kan man först sitta och säga att det är Frankrike som för matchen (vilket de gjorde i förlängningen), och sen när Italien vunnet på straffar (och vi pratar en skillnad på 1 cm så hade kanske utgången varit en annan) så säger man att Italien var hungrigare... :7peta

Den enda vettiga kommentatorn/studionissen var Magnus Hedman. Han vet vad han talar om iallafall.

Likaså satt de hela första halvleken självsäkert och påstod att fransmannen filmat sig till straffen, och sen får man tydligt se i pausen att den italienske backen springer på hans högra smalben så det "fastnar" på vänsterhälen. Solklar straff för bövelen!

Och det är lika lustigt varje gång nån blir trampad på foten eller får en liten smäll på benskyddet, då kommer den 5-6 med-killar och ska ta hand om det :rofl PINSAMT att se är det!

/Pajje

mini-knutten skrev:
2294782 är varken ett fan av italiensk eller fransk fotboll, men italienarna förtjänade verkligen inte den här vinsten. Folk som tycker det motsatta är förblindade av deras kärlek till stöveln...

Italien hade endast ( om man inte räknar med straffavgörandet i finalen ) 2 insläppta spelmål. Nr 1 var självmål, nr 2 var straffen i finalen i första halvlek. Det är en väldigt imponerade resumé.

zidane.gif

Dom italienska spelarna fick en MV Agusta Brutale 910R var efter vinsten i går :yoparty

Dom kan varken föra krig eller spela fotboll, men filma&spotta kan dom. Fy fan.

Mac skrev:

Tillochmed när Mazzarattifnatti blir skallad så filmar han! Det "behövs" ju inte ens där, det är en solklar utvisning ändå.

VIVA ITALIA!!

La mamma de Zidane è na puttaaaaana
:fyllisar

Fyfaaaannn vilket drag der var har i Rom igar kvall!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oforglommligt, underbart, magiskt.... vilken feeeeest!!!!!

Vi har vantat pa detta tillfalle i 24 ar, fyfaaaan va skont!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:fyllisar :fyllisar :yoparty :Bugar :Bugar :Bugar :banana :banana

Italien ager!!

Oh lele, oh lala.
Noi a festeggià, voi a rosicà!

Oh lele, oh lala.

Oh lele, oh lala.

Oh lele, oh lala.

Oh lele, oh lala.

Oh lele, oh lala.

Om jag någonsin varit osäker på saken så kan jag nu efter VM-guldet säga att de italienska fotbollsstjärnorna är värda vartenda öre av de tiotals, ibland hundratals miljoner de tjänar varje år :)

Jonathan skrev:
2295477 Helt plötsligt känns Zidanes skallning alldeles för mild. Materazzi borde bli avstängd från fotbollen och aldrig någonsin få sätta sin fot på en fotbollsplan igen.

De som inte kan spela fotboll gör som honom.

Fy fan!

Sanna ord från ett sant fotbollshjärta.

:rolleyes:

Rocky skrev:
2295541 Sanna ord från ett sant fotbollshjärta.

:rolleyes:

Min syster som är 11 år gammal skulle ha tyckt exakt samma sak efter att ha sett (den iof vinklade filmen men ändå) det där.

Eller du kanske tycker det är rättfärdigat att leka Chuck Norris på fotbollsplanen istället för att försöka lira lite schysst fotboll? :rolleyes:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg