Foooooooooooooorza ITALIA!!!!

Otur och jävligt synd. De skulle inte ens ha spelat finalmatch, men just nu känns det som att det var pest eller kolera som spelade dagens match.

Dee_cati skrev:
2293806 Otur och jävligt synd. De skulle inte ens ha spelat finalmatch, men just nu känns det som att det var pest eller kolera som spelade dagens match.

De är ju obesegrade i alla matcher efter gruppspelet, varför skulle de inte fått spela finalmatch då?

Irriterande inlägg.

H4 skrev:
2293895 De är ju obesegrade i alla matcher efter gruppspelet, varför skulle de inte fått spela finalmatch då?

Irriterande inlägg.

Hmmm, ska jag verkligen behöva säga det? De kom vidare på en straff som var lika solklar som den Zidane fick äran att lägga idag. Nej förresten, den Italien gick vidare på var ännu äckligare solklar att det INTE var straff.
Du är irriterande korkad om du säger annat.

Dee_cati skrev:
2293930 Hmmm, ska jag verkligen behöva säga det? De kom vidare på en straff som var lika solklar som den Zidane fick äran att lägga idag. Nej förresten, den Italien gick vidare på var ännu äckligare solklar att det INTE var straff.

Lägg av, du är irriterande. Att påstå att Italien inte förtjänar VM guld är rent jävla skitsnack.

De har spelat bra. Tycker inte att dina argument håller så bra. Italien hade spelat förlängning mot Australien.

De blev ju inte direkt "stulna" från segern.

What goes around, comes around!

WM 2002???

Straffen til Frankrike i denna match???

ITALIEN HAR FÖRTJÄNAT DETTA!!! :tummenupp

(Ni som har andra uppfattningar gillar att ha sugrör i manliga anus)

Jag hatar mig själv när jag skriver det, men vad var det jag sa :hej

Gött att de förbannade fransmännen fick stryk, ännu bättre va att Zidane fick åka me huvudet före som avslut på sin karriär!

:banana

PS. Älskar inte Italien, men hellre dem än Frankrike!

Interceptor skrev:
2293861 Fotboll e förlust. :rolleyes: Ett stort spektakel som kostar en massa skattepengar.

Godmorgon. Har du ens det blekaste om vad Tyskland tjänat in på turismen? För att inte tala om alla sponsorpengar..

Zidane :(

FORZA ITALIA!!!!!!!!!!!!!!!!!
:yoparty

vm16X660.jpg

vm6X660.jpg

vm15X660.jpg

vm1X660.jpg

Rash skrev:
2294140 Godmorgon. Har du ens det blekaste om vad Tyskland tjänat in på turismen? För att inte tala om alla sponsorpengar..

Zidane :(

Sitter du inne med den informationen angående Tysklands vinst/förlust i denna frågan så e det bara o visa upp dem.

Jag tänkte snarast på det land jag själv betalar skatt i och jag tor inte att det har gett så mycket i utdelning. Go'natt

Last edited:
Dee_cati skrev:
2293930 Hmmm, ska jag verkligen behöva säga det? De kom vidare på en straff som var lika solklar som den Zidane fick äran att lägga idag. Nej förresten, den Italien gick vidare på var ännu äckligare solklar att det INTE var straff.
Jävla idiot!! Italia har varit det bästa laget, är du helt dum i huvudet!!!

Lion skrev:
2294131 Gött att de förbannade fransmännen fick stryk, ännu bättre va att Zidane fick åka me huvudet före som avslut på sin karriär!

:banana

PS. Älskar inte Italien, men hellre dem än Frankrike!

Precis de orden jag tänkte använda. :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...