Nollvision
Jag är min egen nemesis.
I samband med begravningar är det vanligt att det ges donationer, ofta av de som inte kan närvara, till fonder varpå fonden skickar ut ett minnesblad som ofta läses upp i samband med begravningen. Om någon dött av cancer kan man ge till cancerfonden, och på det sättet går lite hjälp till något som den avlide antingen led av eller brann för.
På det sättet känns det bra att donera en slant till något som personen gillade och som kan hjälpa andra i svårigheter, i detta fallet motorcyklar och skadade motorcyklister. Jag tycker det ger lite mer än en blomma.
Edit: En donation med minnesblad bör ske som insamling annars är risken att det ramlar in en massa blad.
På det sättet känns det bra att donera en slant till något som personen gillade och som kan hjälpa andra i svårigheter, i detta fallet motorcyklar och skadade motorcyklister. Jag tycker det ger lite mer än en blomma.
Vet du om SMC har möjlighet att skicka ut minnesblad?Galne Dansken skrev:2101573SMC:s skadefond
Edit: En donation med minnesblad bör ske som insamling annars är risken att det ramlar in en massa blad.
Last edited: