Folksam / SMC, vilken fortbildning?

Last edited:
För infon så vart det precis 25 mil i lördags på sviesta och tanken räckte inte.. Hade tur å fick köpa några liter på plats dock :tummenupp

För infon så vart det precis 25 mil i lördags på sviesta och tanken räckte inte.. Hade tur å fick köpa några liter på plats dock :tummenupp

Wow, vilken dag ni måste ha haft! Det är bara att gratulera. Efter 25 mil på bana under en och samma dag skulle inte bara min hoj ha soppatorsk, jag skulle vara så slut i huvudet att jag fick be om hjälp att hitta till grinden.

Wow, vilken dag ni måste ha haft! Det är bara att gratulera. Efter 25 mil på bana under en och samma dag skulle inte bara min hoj ha soppatorsk, jag skulle vara så slut i huvudet att jag fick be om hjälp att hitta till grinden.

Ja det va en grym dag!! och visst va man lite trött efter och då va det ju tur att man hade 20 mil e4 på hojjen att se fram emot :huvet Men som sagt en kanon dag!!

Första gången jag körde bana och det va det roligaste jag gjort på 2 hjul! :tummenupp Tillsammans med en grymt bra instruktör fick man upp tempot ganska bra under dagen :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman